İnsanlar neden böyle mesela burada tanıştım biriyle sohbet ettik güldük falan?

Akşamına beni engelledi hic cinsellik konuşmadık normal sohbet yani bu nedir ego mudur gercekten iyi insanlar sayisi azalmali kötü sayisi çoğalmali
İnsanlar neden böyle mesela burada tanıştım biriyle sohbet ettik güldük falan?
Cevapla