+önemsiz , boş şeyleri kafaya takar olduk?

+önemsiz , boş şeyleri kafaya takar olduk?

Evet bende katılıyorum bende küçükken sadece oyun oynardım arkadaşlarım ile dışarı çıkartım tüm gün dışarı da olurdum eğlenirdim şarkı dinlerdim ve kafaya hiç bir şey takmazdım ya da çizgi film izlerdim ama işte insan büyüdükçe maalesef dertleri oluyor ve ne kadar derdi olursa da o kadar kendini mutsuz hissediyor bazen çocuk olmak isterdim diyorum
Küçükken cocukken aklımız ermiyordu hayat oyundan ibaret sanıyorduk büyüdük öyle olmadığını anladık 😊 diyor ya bi sözde
Keşke çocuk kalsaydım dizimde ki yarayı en büyük acı sansaydım diye öyle iste😊
Cevap
1Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?