
Tevafuken yüreği güzel kişilere denk gelmek çok mutluluk verici bir şey. Yansımalar gibi. Umarım sizinde karşınıza öyle kişiler çıkar. Öğrenecek çok şey olduğı için onlardan..

Tevafuken yüreği güzel kişilere denk gelmek çok mutluluk verici bir şey. Yansımalar gibi. Umarım sizinde karşınıza öyle kişiler çıkar. Öğrenecek çok şey olduğı için onlardan..
Evet kesinlikle katılıyorum, aslında kalbi güzel insanlara denk gelmek büyük bir şans ve nimettir. bu uzun süre tanıdığınız bir dostunuz, sevdiğiniz olabilir veya sadece dışarıda size yardım eden ya da nazik davranan birisi de olabilir. iyi insanlar azaldığı için bu artık daha önemlidir. bencil olmazlar karşısında ki kişiyi düşünürler. ve dürüst olurlar.
Teşekkür ederim 😊
Rica ederim abla :)
😊😊
Valla kim ne derse desin, bir kaç özel istisnai durumlar hariç sitede gördüğüm en pambık galpli insanısın.
Estağfurullah, teşekkür ederim 😊
I harfi fazla olmuş, onu alayım bi ahahah
Çok teşekkürler 😀🌺
Rica ederim 😊
Gönlü güzel insanlar gerçek birer hazinedir kesinlikle. O hazinelerle rastgelmek en büyük zenginliktir. Her gün ayrı ayrı şükredilmeliler o hazineler, o rastgelmeler. Kıymetleri tam da rastgelmişken bilinmeli gönlü güzeller.
Tevafuk gibi 😊🌹
Evet tam da öyle 💙
Öğrenmeye açıklardır. Sıcakkanlı, sempatik, sabırlı ve yorgun olmak genel özelliklerindendir. Çok güzel bir kalbin var diyebilirim senin için de
Allah razı olsun yansımalar 😊
EyvAllah
Cevap
7Cevap
Bilge ve mütevazı olurlar onun yanı sıra şeref, onur gibi kavramlara bağlılıkları da her zaman ön plana çıkar. Ayrıca erdemli duruşları ve ilkeleri de vardırm birde bulundukları ortam da her hareketiyle nur saçarlar Yüreği güzel insanlar hiç konuşmadan da ortamda parlarlar.
Nimet nimet. Varlıkları çok güzel olan kişiler. N'apsak da gönlümüzün en güzel yerlerinde saklasak onları?
Tatlı dil ve içten tebessüm vs olunca onlar mutlaka kalırlar. Kalbin odak noktasında 😊
En güzel yerdeler...
Mütevazi ve sıcakkanlı olurlar
Ve umarım ben de denk gelebilirim
İnşallah denk gelirsin 😊
Teşekkür ederim sağ olun 🙏 bende size aynısını diliyorum
1 başkalarına saygılıdırlar
2 yardımseverdirler
3 nazik olmaktan mutluluk duyarlar
4 empatik ve anlayışlısırlar
5 başkalarını yıkmazlar
6 hatalarının sırumluluklarını ğstlenirler
✌🏻
Yüreği güzel insanlar nerelerde gezer ona bakman lazım.
Bakmama gerek yok. Bir şekilde karşıma çıktıkları için 😊
Kısmetlisin.
Estağfurullah
Herkesin birbirinden dert yandığı şu devirde iyi insanlara denk gelmek kesinlikle nimet.
soruyu görünce esnedim, içime yeni şeytanlar girdi galiba. Eskilerden birini sana mı versem :d
Anlamadım desem..
Kıymet bilene denk gelmek en güzeli bence
Genelde bu işler şansa baglı
Kesinlikle
Evet öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?