Başına gelen her şeyde vardır bunda hayır der geçer misin yoksa neden ben diye sorgular mısın?

Başına gelen her şeyde vardır bunda hayır der geçer misin yoksa neden ben diye sorgular mısın?

olan oldu değiştiremeyeceğim şeylerdi üzüldüm bak çok neden böyle oldu çok güzeldi diye de baya bir içerledim ama sonra baktım ki belki de ben fark edemediğim bir şey var ve hayırlısı benim adıma böyle olabilir ileri de ne olacağını bilemem der devam ederim diyorum kendi kendime

ama bir zamanlar da neden ben diye sorgulamıştım neden bunlar başıma gelir neden ben neden neden bir sürü cevap bulsan da aslında son tahlil de kaderinde ne varsa yaşamıyor musun elbet kötü şeyler acıtıyor neden ben diye sorgulamak biraz yorucu ve suçlayıcı bir süreç bir sonuca da varamıyorsun..

peki sende durum ne başına gelen her şeyde neden ben diye sorguluyor musun, yoksa bunda da bir hayır vardır deyip hayatına devam mı ediyorsun

#DengesizBirAdam

Başına gelen her şeyde vardır bunda hayır der geçer misin yoksa neden ben diye sorgular mısın?
Cevapla