
olan oldu değiştiremeyeceğim şeylerdi üzüldüm bak çok neden böyle oldu çok güzeldi diye de baya bir içerledim ama sonra baktım ki belki de ben fark edemediğim bir şey var ve hayırlısı benim adıma böyle olabilir ileri de ne olacağını bilemem der devam ederim diyorum kendi kendime
ama bir zamanlar da neden ben diye sorgulamıştım neden bunlar başıma gelir neden ben neden neden bir sürü cevap bulsan da aslında son tahlil de kaderinde ne varsa yaşamıyor musun elbet kötü şeyler acıtıyor neden ben diye sorgulamak biraz yorucu ve suçlayıcı bir süreç bir sonuca da varamıyorsun..
peki sende durum ne başına gelen her şeyde neden ben diye sorguluyor musun, yoksa bunda da bir hayır vardır deyip hayatına devam mı ediyorsun
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer