Güncellemeler
+1 yıl
Dobralık Özgürlük Doğruculuk (doğruya doğru yanlışa yanlış) Bende bunlar...

Ben tüm karakter özelliklerimi seviyorum bu arada çok güzel bir soru :) benim vermeyeceğim karakter özelliklerim 3 tane seçmem gerekseydi şunları seçerdim ben
Çünkü bu özellikler beni ben yapan şeyler. yani bu yüzden de bunlar vermek istemezdim yoksa diğerlerinde farkım kalmazdı
İnatçı olmak..
Bunu neden vermediğinize şaşırdım doğrusu 🤔
Çünkü inatçı olduğum için bazen vaz geçmiyorum bu da bir şeyleri başlarmamı sağlıyor :)
Cevap
3Cevap
Bu üçünü benden alamazlar
Dobralık, samimiyet ve merhamet
Alamazlar * alsinlar
Sabrım
İyi niyetim
Dürüsütlüğüm
Hepsini alabilirler.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?