Ölmüş birinin ses kaydını dinlediğinizde ne hissediyorsunuz?

Özlem?
Pişmanlık?
Sesine sarılma?
Ölmüş birinin ses kaydını dinlediğinizde ne hissediyorsunuz?
Cevapla