+1 yılBence bir kahramanlik yapmasini bekleyip oyle verin. en guzeli oyle oluyor hem hikayeei de olur.
misal benim kedimin adi kaktus cunku geldigi gun kaktusumu kokunden sokup koparmisti filan sonrasinda diger kaktuslere takinlinca hak ettigine karar verdim bir de geldiginde her yerimi cizmisti filan falan :)11 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılAlaz
Asil
Barut
Boss
Buffy
Elvis
Jass
Oscar
Robin
Rocky
Vado
Valdo
Zagor
Bunlar Begendiklerim
Daha Fazlası Icin;
https://www.kopekmodasi.com/kopek_isimleri.asp#12 Yorumla- +1 yıl
Rica Ederim
+1 yılÇok hoş güzel bir köpeğin var ismi yumoş, pamuk, uyuz, uykucu ya da tembel bir hayvan olsun. :) Evet! ismi Tembel olsun. ya da Tembel hayvan olsun. :) https://i.hizliresim.com/q2XVR5.jpg
00 Yorumla
+1 yılbendede golden var adı hector... ayrıca çok tatlıymıs. köpeğin massalah... isim konusuna gelirsek...
malibu
martini
arkadaşın. dediği gıbı bobo14 Yorumla- +1 yıl
herkez bobo koyuyor. çok klişe bir isim ama...
bence daha isim koyma. biraz zaman gecir. karakterine göre bir isim koy. hee yok ben heves yaptım millet ozenti isimler koyuyor bende koyucam dıyosan googlede bıton isim var... - +1 yıl
mesela benim arkadas isim koymadi köpeğe.. bıgun arkadaşlarla oturuyoruz bu geldi benim hatunun bacakla cıftlesmeye çalıştı:)))) adı. ögün bugundur coşkun olarak kaldı:))
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
167Cevap
Yaa bu çok şirin :D ben de istiyoruuum çok tatlı :D. Bence bu kadar tatlı bişeye çok tatlı bir isim yakışır waffle :)
19 Yorumla
+1 yılbence mö veya maçi gibi söylenişi komik ve tatlı şeyler koyabilirsin
11 Yorumlabatman koy :D minik bir kahraman olsun çok şirin ya :)
11 YorumlaEvcil Hayvanlar konusunda 503 cevap paylaştı. Body koy :D
*iç ses* Bir tanede sibirya ben alacağım :)12 Yorumla
+1 yılOyy oyy tam yemelik yaa ben hiç böyle tatlı bişey görmedim. 😊
13 Yorumla- +1 yıl
Hayir bu çok tatlı gorunce bir mutlu oldumm :D
+1 yılPofuduk geldi aklıma yani ilk gördüğüm anda dedimki ay ne şirin bişey beyaz pofuduk pofuduk ne severdim şimdi onu dedim o açıdan köpük ya da veyaa akşıma geldikçe yazarım
12 Yorumla- +1 yıl
Rica ederimm
Amanın bıdık. *-*
Zeus olur, odin olur, pluto olur... Mitolojik isimler yakışıyo bu minnak dostlara. Yine de her 3 köpekten birinin adi olan isimlerden koymamaya çalış, farkı olsun.10 YorumlaUşşş yerim onu benim kopegim den benim kopegimin de adini İstanbul koydum ;) İstanbul olabilir ;) )
13 Yorumlafındık ya da badem gibi bişey :) goldenlara çok yakışıyo bu isimler
11 Yorumlaçok tatlıymıışşş :D
isim olarak da lucky, badem, pascal, mex, bıdık ve misha yı öneriyorum :d11 Yorumla
+1 yılçıtırcık kıtırcık pıtırcık olmadı elizabet olmadı mösyö koy
13 Yorumla- +1 yıl
mösyö iyidir
- Evcil Hayvanlar konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yıloy yaradana kurban ne güzel şey o öyle
bobo güzel isim
müdür diyebilirsin ya da patron43 Yorumla- +1 yıl
iyi bak ona ah yavrum benim ya
+1 yılAy tipini yediğim ne kadar tatlı ya
115 Yorumla- +1 yıl
bu kızı niye eksilemişler yaa :D:DD:DD
- +1 yıl
Ay yeni farkettim :D
+1 yılKendine özgü bişey koy her çağırdında mutlu ol yabancı isimleri boşver
Benim arkadaşımın kedisi vardı ismi Naciye idi :)) gerisini sen düşün artık :)01 YorumlaBenim Gökdeniz'in ismi gümüş önceleri böyle şirinlik abidesiydi şimdilerde tam bir azman.. Hobileri arasında çişe çıkarttığımda çöpçülere saldırmak. bir anda Sivas Kangal'a dönüşüyor.
00 YorumlaQueen :) benim kızım king charles olduğu için bu ismi koydum ama bu şekere de çok yakışır :) tabi dişiyse?
01 Yorumlaçok tatlı benım kopegımde bunun gıbıydı buyudu ama:)
12 Yorumlabence tekila koy benim oğluşumun ismi arkadaş olurlar belki :D
14 Yorumla
+1 yılLatte
Toma
Paşa
Ares
Keş
Blue ( bişey atınca bluetooth diye mizah yaparsın:d )11 Yorumlaköpeğin türüne göre değişen isimlerdir. çünkü kimse kalkıpta kurt köpeğine isim olarak minnoş gibi cıvık bir isim koymaz. hatta koymamalı yazık köpeğin psikolojisine. Bence seninkisinin adı goldie olmalı türkçe telefuzu da tatlı 'goldi'
01 Yorumlabenım kedıcıgımın adı baboştu camdan atladı hayvan:(
07 YorumlaBenım köpegin adı BIDIK :) Yakışır bence bu bıcırığada bıdık ismi
03 Yorumla
+1 yılSnow olabilir:) benimde bebisim var gerci 6 aylık artık cok guzeeeeller:)
01 Yorumla
+1 yılBunun bir kardeşi falan yok mu varsa bana versene 😄 çok tatlı çok şirin 😀😄
01 Yorumla
+1 yılZıpır
Lokum
Yanki
Çipil
Dingil
Zoka
Misha
BamBam
Çiko10 Yorumla
+1 yılHOŞT koy bence :D
Kovalasalar bile gitmesin nihahahaa =DD03 Yorumla- +1 yıl
Hahaa sorma :D
Evcil Hayvanlar konusunda 690 cevap paylaştı. kuzum benim maşalllah yaaaa.. Fox ya da Foxy olabilir.. Goldie.. junior.. lord.. max.. leo
01 Yorumla
+1 yılJunior koy çok tatlı bir isim maşallah köpeğinde pek tatlıymış:))
02 Yorumla- +1 yıl
Rica ederim:)))
ooo çok güzel ya fazla yavru bulsam bende alıcam :) benim fikrim Tarçın koy ismini:)
01 Yorumla
+1 yılSirius koy bence, Büyük Köpek Takımyıldızı’nda yer alan bir yıldızdır. Çok parlaktır ;)
20 Yorumla- Evcil Hayvanlar konusunda 735 cevap paylaştı.
+1 yılAy çok fena tatlı bişey bu 😍 Valla isim konusunda da hiç bir fikrim yok sadece çok şeker de onu söylemek için geldim 😌
01 Yorumla Geçmiş Olsun,
Helal Olsun,
Hayırlı Olsun;
#EAEGS10 YorumlaDato :) kacan kopegimin adiydi. Yuce kral gibi anlamlara gelir hintcede
10 Yorumla- Evcil Hayvanlar konusunda 663 cevap paylaştı.
+1 yılÖncelikle gerçekten çok tatlı olduğunu söylemeliyim :D Bende senelerce köpek besledim, şimdi kedim var.
Adını klişe isimlerden biri yapmazsan daha iyi olacağı kanaatindeyim. Yaratıcı bir isim gelmiyor şu an aklıma ama geldiğinde yazarım onu da :D00 Yorumla
+1 yılBen kafaya koydum ileride köpek alırsam adını l*n koycam :)
02 Yorumla- +1 yıl
Güzel olcak ama ya düşünsene :)
Laan gel buraya
Laan otur
Laan yavaş olum :))))
+1 yılBence layka koy. Hem uzaya ilk fırlatılan köpek. Anlamlı olur :)
00 YorumlaErkekse ares dişiyse venus ikiside eski kopeklerim ismi hea bide judas buda erkek ismi..
00 Yorumla
+1 yılPeluş - Pelush (tuylu birsey olacagina benziyor) yakisir kanimca masallah cok tatliymis :)
00 Yorumla
+1 yılAy çok tatlı ya :) tü tü tü nazar değmesin :) dişi mi?
01 Yorumla
+1 yılSevmeye kıyamaz insan tipe bak :D
İnşallah büyüyünce fikirlerin değişmez.00 Yorumla
+1 yılooo guzelmis buna guzel bir isim bulmak lazım jack nasıl
10 Yorumla
+1 yılBenim olsaydi ismini tarcin koyardim :))
11 Yorumla
+1 yılSibirya kurdum olursa vericektim bu ismi ama seninkinede yakışır. Alekto
00 Yorumla
+1 yıl''Miller'' ismini tercih ederdim, ölen kedime koymuştum köpek için nasıl olur bilemem fakat, telafuzu açısından cok hosuma gıdıyor.
10 Yorumlaanneeeeemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm yaradana kurbannnnnnn maşallah çok tatlı yaaa :D adı evas olabilir
01 Yorumla
+1 yılya ne kadar tatlı buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. pinpon olsun:D
12 Yorumla- +1 yıl
olsun olsun:D
+1 yılGözleri bildiğin zeytin yerim ben onu ya adı kesinlikle 'ZEYTİN' olmalı :D
01 Yorumla
+1 yılya bende istiyorum böyle bişey adınıda lord olsun :D
01 Yorumla- Evcil Hayvanlar konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılevlat olsun adı diycektim ki alex olmuş :))
11 Yorumla Ayy çok tatlı :)) golden sanırım benimki de golden adı kimba (almanca afrika aslanı demek) güzel isim bence :)
01 YorumlaSaddam koy arkadaşın köpeğinin ismiydi öldü bari ismi yürüsün :)
00 YorumlaAlex sade ve basit bir isim. Bence Rasha olsun. Anlamı da güzel.(okunuşu Raşha)
03 YorumlaAllahımmmmmmmm ne kadar tatlı. Junior dipnottt olsun adı :D
01 YorumlaSen onu bana ver ben bir isim bulurum ona masallah ne tatli:)))
05 Yorumlaçok tatlı yeriiimmmm haydut koy adını klişedir belki ama yakışır :)
01 Yorumla
+1 yıloyyy pamuk olsun adi ya cok tatli bnmde vardı bole siyah ama adi zeytindi
01 Yorumla
+1 yılbenim köpeğin ismini ver
abisine çeksin ulu bir kangal gibi tavır alsın :D
Çükümella de ona :D02 Yorumla- +1 yıl
sen bilin :D
+1 yılHacı bu oğlunsa sende sivas kangal falansın heralde :D
02 Yorumla- +1 yıl
tamam ciddi cevap veriyom adını feriha koy bence
Gizli Üye(30-35)+1 yılg. tünün dibinden ayrılmıyosa g. t lalesi koymalısın " bir kitapta aynı durum vardı ve gözümde canlandırdıgım hayvan tüm tatlılıgıyla buydu :)
04 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılanasının kızı ne olacak"wattpad hikayesi. netten okuyosun :d bunu erkek yazıyor ama bir kız olarak eepy güzel :d hatta köpeğiyle twerk yapıyorlar ismiyle dalga geçe geçe :D konusuyor F
Cevap sahibi+1 yılOkuyabilirsin :) bunun kezban diye arkadasi var kiz evleniyo geyikli gelinlik ormeye falan calisiyooo
+1 yılNe Alex'i ya köpek bu Dost daha iyi bu tatlı köpeğe :)
03 Yorumla- +1 yıl
Hm özel anlamı varsa tbi
- Devamını Gör (268)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar