"Bir tek varoluş şekline bağlı kalmak ve zorunluluk yüzünden boyun eğmek, var olmaktır ama yaşamak değildir. En güzel ruhlar en fazla çeşitlilik ve esneklik gösteren ruhlardır." Michel de Montaigne..

"Bir tek varoluş şekline bağlı kalmak ve zorunluluk yüzünden boyun eğmek, var olmaktır ama yaşamak değildir. En güzel ruhlar en fazla çeşitlilik ve esneklik gösteren ruhlardır." Michel de Montaigne..

Evet abla hiç bir zaman vaz geçmeyeceğim kurallarım var aslında kural da demeyelim de hayat çizgisi gibi bir şey bu daha çok yani beni ben yapan özelliklerim diyebilirim. mesela yalan söylememek ya da kimsenin hakkını yememek. ya da kimseyi tanımadan eleştirmemek ön yargılı yaklaşamamak tabi ki de bu saydığım şeyler daha çok iyi insanlar için geçerli kötülere karşı bir kuralım yok benim. bu tarz hayat kurallarım vardır...
Olduğunu düşünüyorum ancak hayatıma baktığımda yapmam etmem dediğim ne varsa yapmış biri olarak büyük konuşmamak gerektiği konusunda uzmanlaşmış durumdayım. Hiçbir zaman vazgeçmeyeceğim katı bir kuralım yok diyebilirim. Hayat bu duygular galip gelir belki hata ederim ve kurallar kalmaz ortada kim bilebilir. Elbette soğuk baktığım ve yapamayacağımı düşündüğüm şeyler var ama kesin olan hiçbir şey yoktur yaşamda
Kurallarım var evet. Bazı konularda ne kadar katı da olsak esneklik gösterebiliyoruz ama bazıları değişmez. Değişirse kişi kendine olan saygısını kaybeder. Keyifli akşamlar.
Teşekkürler baby ❣️💋🥂
Evet var, ne olursa olsun kendi sınırlarımdan çok istisnai durumlar dışında taviz vermem..
Cevap
12Cevap
Michel de Montaigne sözüne bir teşekkürü borç bilirim sana. ''En güzel ruhlar en fazla çeşitlilik ve esneklik gösteren ruhlardır.'' Kimseye boyun eğmez, hiç bir kültürün ya da hiyerarşinin altına girmezler. Doğalarına aykırıdır zaten. Çünkü bağımsızdırlar.
çok uber katı kuralım var demem ama kurallarımın da olduğu çizgilerim de çok esnemediği durumlar var..
Herkesin vazgeçemediği kuralları vardır, olmalı da zaten... Ama şimdi burada yazmaya gerek yok bunu 😂
Kiminin zoruna ve hoşuna gitmeyecek kurallarım evet var.
Evet var kurallarım kimisinde esneklik gösterebiliyorum
İster zaman değişsin, ister çağ değişsin, ister geri kafalı desinler, ister cahil olarak görsünler zaman beni değiştirmez, benim kurallarıma bir etkisi olmaz çünkü onları ben değil YARADAN koydu.
Kesinlikle vardır
Evet
Evet vardır
Var tabi
Elbette var
Her türlü gidiyor valla
Evet var
Vardır
Var tabi hemde dolu dolu var
Var evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?