Korkmak ve kaygı duymak benlik değil hayatım hep relakstır hiçbir şeyi umursamam ama artık tüm sorumluluk bende ve geleceğim söz konusu. Kendimi istemesem de bir rekabetin içinde buluyorum. İnsanların kaygısız oluşu bana batmaya başladı. Kendi derdimle muzdarip birilerini aramaya başladım. Sürekli olmasa da kabus görüyorum. Rahatlamak için de pek vaktim yok ama sporu denedim. Kitap okumayı, film-dizi izlemeyi, sigarayı, bir öğretiye bağlı kalmayı, yazmayı, düşünmemeyi... ama yok. Hepsi geçici şeyler anlık çözüm ağrı kesici gibi.
Not: Psikolog önermeyin ve sözde yazmak için yazmayın. Sadece kendimi dökmek için yazıyorum.
Not: Psikolog önermeyin ve sözde yazmak için yazmayın. Sadece kendimi dökmek için yazıyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer