Elinden her iş gelir mi? Maharetine kaç puan verirsin?
Peki saç yapayım derken parmaklarımı fena yakan bana kaç puan? 🥲
#mutlugünler
Elinden her iş gelir mi? Maharetine kaç puan verirsin?
Peki saç yapayım derken parmaklarımı fena yakan bana kaç puan? 🥲
#mutlugünler
Geçmiş olsun. İnşallah ciddi bir durum yoktur. Varsa kantaron yağı sürün, acısını alır hemem.
Elimden her iş gelmez tabi. Kuvvet gerektirecek işlerde beni bulamazsınız mesela.🤭
Onun dışında çoğu ince işlerde becerikliyimdir, güzel yemek yaparım, 24 yaşındayım, ... de yaşıyorum, taliplerimi bekliyorum 😂😂😂
😃😃😃 talipler yağar şimdi 😃
İyi yemek yaparım, ahşap eşya, mobilya tamiri yaparım, musluk değiştirme, çamaşır, bulaşık makinesi montajı, lavabo gideri temizliği, bahçe sulama sistemi kurulumu gibi tesisat işlerini yaparım, avize sökme takma, aydınlatma montajı, priz-anahtar değişimi, elektrik hattı çekme, sigorta sökme-takma, bahçe aydınlatması kurulumu gibi elektrik tesisatı işlerini yaparım. Kaç puan alırım?
Temizinden 8 puan
Ağzımla kuş tutamadığım için 2 puan kırmışsın
Aa pardon yemeği görmemişim 10 puan 😃
hah şimdi oldu 😀
Elimden her iş gelmez.. Her işin ehline teslim etmek gerekir.. Ufak tefek işlerde, zaten becerikliyimdir..
Geçmiş olsun bu arada.. Biz de ufak tefek öyle kazalar yapınca (en son parmağıma 3 dikiş attılar 😄) "Ustalık girdi, bişey olmaz" denir.. 😄
Tehlikeli bir tabir gibi geldi ama siz bilirsiniz yine de 😃
Yüklendi, edindin anlamını taşıyor :))
Maharetime 9 Puan mahremiyetime ise 10 puan veriyorum :)
Senin parmaklarını yakmanı ise ilginin başka bir etkende olduğunu düşündüğümden 4 puan vererek uğurluyorum seni... :))
🥲
Cevap
21Cevap
Maharetli değilim pek :D ama konuya göre değişir bildiğim bir şeyse yaparım tabi ki de. ama daha önce yapmadığım bilmediğim bir şeyse yapamam. ama hızlı öğrenirim üşengeçlik olmasa işte
elimden her iş gelir ama bunu yapmam
gerek yok bunu yaptığım için kimse madalya takmıyor :)
Aksine kullanıyolar 🥲
El becerim o kadar kötü ki kendime Koca bir sıfır veriyorum
Maalesef hiç maharetli bir insan değilim ya. Pratik, becerikli birisi olamadım. Yöremdeki kadınların bir çoğu yörüklükten gelme, o yüzden onlara kıyasla sıfırım 🤭 Bir yemek yapmayı biliyorum herhalde.
Size de çok geçmiş olsun🌸
Teşekkürler :) o kadınlara takıl biraz öğrenirsin yine 😃
Yok olmuyor benden 🤭 27 yıldır olmamış bu saatten sonra hiç olmaz 🤭
Olur olur yapmak zorunda kalınca bal gibi ustası oluyorsun 😃
Onlar istiyor ki mükemmel olayım, ben diyorum ki bir şeyde de parmağım olmasın. O yüzden onlar mükemmele yakınlar ben ise sevmiyorum bu mükemmellik algısını. Ondan olmaz diyorum. Yoksa iş başa düşünce herkes yapıyor bir şeyler
O zaman ayrı tabi. Nasıl mutlu oluyorsan :)
Geçmiş olsun. Üşenmezsem ve yemek, tatlı yapasım gelirse yeni şeyler de dahil bir sürü alternatif var. Ama üşenirsem.. yatıp uyurum. Yani net bir şey diyemem. 7 verebilirim ama 10 üzerinden
Teşekkürler 😌
Elimden her iş geliyor çok şükür 🙏🏻, ev, bahçe, tesisat, elektirik, inşaat bende yok yok, ah ah çok geçmiş olsun, daha dikkatli ol lütfen…
Maşallah 😃
🙂 sağol
Her iş gelir elimden on parmağında 10 marifet beceriksiz değilim bazıları gibi 😂😂
Aman nazar değmesin 😃
Değmesin tabi yemek mi dersin ütü mu dersin temizlik mi dersin masaj mi dersin su elektrik tesisatı mi dersin tabir mi dersin ohooo daha bi çok saymadığım var
Ögren ögren evde kalacan yoksa 😂😂
Tamm haftaya bize gel camları temizliği bi hallet o zaman
Zaten kaldım bildiğim bana yeter fazlası lazım değil 😃
Tatlım ben kendi evimden başkasına gitmiyorum etik meselesi 😂😂
Insanlar doğru seçim yapmış o zaman 😂😂
Sana zarar vermeyiz korkma 😃 insanlar beni kaçırdığı için derdine yansın bitsin kül olsun 😃
Korkarım ben öyle tanımadığım kadınların evine gitmiyorum temizlik yaparken frikik falanda vermem avucunu yala 😂🤣😂
Tabi derdine yanar ama kaçırdığı için değil bu kızın hali nolacak yazık evde kaldı diye yanar 😂😂
Tövbe est tövbeee 😃
Terlik geliyormu terlik 😂😂
Amaaan kurban olsunlar bana 😃
Havanı sevsinler 😂😂
10 parmak 5 marifet diyeyim : )) yeterli midir 🤔
Yeterlidir kendini idare edersin 😃
Sana sıfır verdim otur.
Genel olarak maharetliyim.
Acımasızca olmadı mı 🥲
Yo niye olsun. İçli köfte yaparken hayal edemedim.
Onu çoksel yaparım hamuru oyarken elimi oymuyorum🥲
Hamur muydu o? Onu yapıyorsan yeterince maharetli sayıp 10 puan verebilirim.
Yok ya ne hamuru çimentolu harç aslında
Sen bu işi biliyorsun tamam. Puanını verelim de başımıza bir iş gelmesin.
Eyw 😃
:)
Elimden her iş gelmez bu mümkünde değil zaten herkes bildiği işi yapsın düşüncesindeyim kimse bilmediği işin ustası olmasın
10 üzerinden 8 veriyorum maşallah denemediğim şey kalmadı..🙂
her iş gelir elimden yeterki içimden gelsin herşeyi yaparım maharetim %100
Elimden her iş gelir de biraz yavaş gelir😂 yani eli hızlı biri değilim maalesef.
Bir çok şeyin altından kalkabilirim ama be gerek var
Genelde çok işi bilirim ema esas isim muhendislik
Elimden her iş gelir istemem yeter kocacığım da çok maharetlidir bazen ona bakarken hayran kaldığım olur🥰
El becerim yoktur pek..
yaptigim hicbi seyi benden baska kimseye yedirmem hak etmiolar 10/10
Gelir her şeyi beceririm
8 veriyorum 🙃
ehh işte biraz gelir
Pek marifetli değilim ne yazık ki 2/10
Çoğu iş gelir , 9 veririm.
Bu konuda hakkımı yiyemem
Elim anahtar, pense, tornavida tutar..
Üşenmezsem her işi yaparım yoksa uğraşamam.
6 veririm fena sayılmam
sana 10 üzerinden 2 veririm
10 uzerinden 11 yaprim
Eve tamirci gelmez ben yaparım
100 verirdim
10 uzeri 7
4,5 dört buçuk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?