Şarkı söyleyebilmeyi çok isterdim ama sesim o kadar kötü ki beni duyan kaçar, ya da kulağını tırmalarım. Ses tellerimde küçüklükten gelen bir ödem var, ameliyat olursam konuşamama riskim olduğundan bu ses tonu ile hayatımın sonuna kadar devam edeceğim