Benim için hayır zaman aktıkça kararan bir kalp ve ağır gelen yükler.
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Evet, iyi ki nefes alıyorum. Her şey için binlerce şükür.
Her şeye adım adım.
Ne güzel keşke benim için de böyle olsaydı veya olabilseydi.
Olabilir sana bağlı.
İstesekte bazen yolunda gitmez diye biliyorum ama dediğin gibi belki de sorunu çözebilirim.
Bir derdin var çok beli.
ama çöze bileceğine inancım sonsuz.
Neden çözebileceğime inandın aslında çok güçsüz bir insanım ama teşekkür ederim problem büyük değildir belki ama ben problem için küçük olabilirim :D
Önemli değil problemin küçük veyahut büyük olması. sen hiç bir zaman küçük değilsin problemler karşısında, çünkü o problemler, senin hayatının içinde, sen o problemlerin içinde değilsin. o yüzden onları yok etmek onların üstesinden gelmek her zaman senin elinde.
Umarım iyi olursun kardeşim. Kendine güven.
Çok güzel konuştun teşekkür ederim biraz da moralim iyi olmadı değil :D Kafanı şişirmemek için uzatmıyorum iyi geceler.
Benim için sıkıntı yok. İftarı bekliyorum, kafamı şişirmiyorsun inan bana..
Bir şekilde tüm sorunları düzeltmiş olduğumu hayal ediyorum, ama sonunda yine mutlu bir insan olamıyorum huzurlu olabiliyorum ancak ama tam olarak ne istediğimi de bilmiyorum güzel bir ailem olursa mutlu olurum belki ama hiçbir şeyden emin değilim. Sanki karanlıkta kaybolmuş gibi bomboş bir hayat kısaca niye yaşıyorum lan diyorum.
Ve kime güvenirsem güveneyim hep yarı yolda kalıyorum ne zaman istemedikleri gibi davransam gidiyorlar herhangi bir konuda karşı çıksam dahi böyle.
Daha 20 yaşındasın bunu demek biraz garip. Hayal kurmanı tavsiye ederim, hedef ara bu çok önemli. Amacın yok onu anladım.
Amacın doğrultusunda acı çek, mutlu ol, umutlan yeri geldiğinde umutsuz ol. kısacası yaşamın her tadına var.
Umutsuz olmak acı çekmek çok kötü artık mutlu olmak istiyorum. Şu anlık hedefim kendi ayaklarımın üzerinde durmak bu huzur getirecek, 20 yaşındayım evet ama kimsesiz başladım gibi bir şey hayata.
Bu çok kötü birine güvenip sonra çekip gitmesi. ben genelikle arkadaşlarımda yaşıyorum bunu
Çok soğuk bir insanım diye onlarada öyle davranıyorum diye aramızı bozmuştu çokta tın. Halbuki öyle biri değilim. Dışardan öyle gözükebilir ama ne yapabilirim ki?
Burada sana şunu diyebilirim; güvenmeden önce analiz yap ve sonrasında karar ver.
Onu denedim kalbim müdahale ediyor gibi aklıma ya ama öyle yapacağım artık ne zaman kalbim ile karar versem sonucunda üzüldüm.
Aklımla karar verdiğim çoğu zaman yanılmadım.
Gayet samimisin ya senin soğuk olduğunu nasıl düşündüler :D
Demek kendi kendini yetiştirdin :)
Hoş
O zaman şöyle yapıyorsun; her zaman seni mutlu edecek şeyleri keşfetmeye başlıyorsun. şarkı veya film, video, yürüyüş, bisikletler her şey olabilir. Kendini tanı. Umarım iyi olursun.. hayal kur ve ayaklarının üzerinde durup en tepeye tırmanmaya çalış asla küçük hayallerde takılıp kalma standartlarını yükselt. Ama küçük şeylerle de mutlu ol zira hayat bunu gerektirir. Kardeşim.
Hayır, sadece aklınla değil kalbinlede karar verirsin bazen öylede yapmalısın. Dengeyle yaşamaya çalış zira yaşamın kendisi denge üzerinde kuruludur.
Doğru aslında ya cidden mutlu olacağım nasıl olduğunun önemi yok ister yalnız olayım yine de olacağım çok teşekkür ederim kendimi tanımıyorum haklısın. Kendimi yetiştirmek diyemem buna o küçük çocuğu ister istemez öldürmek diyebilirim hoş şimdi de çok büyük değilim ama 5 10 yaşımdaki kadar da temiz değilim.
Şu kafadan çıkmam lazım evet çıkacağım
İyi olacağını umut ediyorum, kendine zaman tanı.
Teşekkürler iyi geceler çok sağ ol iyi geldi sohbetin :)
Hayırlı ramazanlar
bu yüzden tıp seçtim işte iyi gelmek..
Size de hayırlı ramazanlar hangi bölüm?
Ben memur olacağım ama isteyerek değil açıktan okuyorum.
Tıp 1 sınıf
Ama Türkiye’de değil
Daha çok sevindim senin adına
Memur mu? Anladım istemeyerek hiç bir şey yapmak zorunda değilsin.
Ya değilim de başarılı bir insan da değilim ki en azından memur olayım diyorum
Hiçbir şey olamıyorsak en azından memur olalım kafası bilirsin ya
Ben ne dedim sana “en azından” ne ya? standartlarını yükselt
Kızma ama ya :(
Türk değilim ama Türkmen’im kararlıyım Iraklıyım falan
Yok ki bir yeteneğim
Az çok bağlama çalıyorum
Onun da garantisi yok ki
Müzik ile para kazanmak isterim ama çok yetenekli değilim o konuda
Ben Türk'üm
O zaman mesleklere yönel. tıp ne bilim pilotluk, mimar, hukuk her şey olabilir.
Onları da istemiyorum ki :D
Standart yükselir mi evet ama onu da istemiyorum dediğimi de :D
Umarım sinirlenmezsin :D
Valla ben sinirlenmiyorum ama garipsiyorum. Neden insanlar zoru sevmiyor? ben zoru seviyorum ve hep zoru seçtim. Daha iyi bir hayat yaşamak istemez misin?
Ne kadar seviyorsun zoru mutlu, huzurlu olduğum bir aile beni gerçekten seven bir yol arkadaşım bu benim için çok güzel ama gerçekten sevilebileceğime inanmıyorum statü pek önemli değil benim için
Annen baban olmadan ister miydin zor bir savaşı?
Çok kolay kendini sev abi kendini sev ve bak
Peki kendimi seveceğim.
Şöyle; benim babam petrolcu Qatarda ve benim işletme okumamı istedi ona yardım ederim diye. ama ben kabul etmedim ve evet annem babam tıp kazanırken beni desteklemediler.
Tıp fakültesini seçmemin bir nedeni yoktu. ilk zamanlar sadece babama gıcık olsun diye seçmiştim, ama şu an iyi ki seçmişim diyorum. Buraya sıkıldığım için giriş yaptım bu arada 1. Sınıfım.
Hayırlı ramazanlar.
Umarım başarılı olursun.
Ben zaten başarılı olacağım Allah’ın izniyle. Sen kendine güven kardeşim gör bak neler oluyor.
Umarım dediğin gibi olur. Umutlanıp düşmek çok daha kötü
Düşsen bile sürün ama yinede kazan. unutma inanmak başarmanın yarısıdır.
Teşekkürler :)
Hayır diyemiyorum. Hedefimin yolundayım.
Umarım başarırsınız ve bir ömür sürer.
demiyorum ya öldüm
Ne yapacağız biz ya kalkamaya çalışsak tekrar düşüyoruz, senin canını sıkan nedir?
Az kaldı
Umarım mutlu olursun ben olamayacağım gibi bari sen ol.