İhahahaha diye kahkaha modum ve duraksamalı gülüş modum var 😄


Çocukken eşek anırır gibi gülerdim Mehmet Ali Erbil yüzünden..
Çok şükür ki beni uyardılar, şimdi daha kibar gülüyorum :))
Sorma bunu demekki her çocuk denedi 😂😂
@Dilarainan474 :))
Cevap
8Cevap
Bazen kahkaha atıyorum genel olarak tebessüm ediyorum.. Keyifli akşamlar..
Ben gülmüyorum
Sana Joker gülüşü yakışır bu arada 😄
Kahkaha atamam.. Gözlerimden yaş da gelse sessiz gülüyorum..

Böyle kötü bakış atmıyorumda abartmadan gülerim
Önce bir yanakların gülmemek için şişmesi... Sonrasında sağ avucumla kapatarak aralıklı olarak gülüyorum. 😄
İtalyanlar gibi
Evdeysem kahkaha atabilirim dışarıdaysam kendimi tutarım.
Sesli gülmem. Gülerken elimle ağzımı kapatırım. Böyle 🤭
Çok çeşitli gülme çeşitlerim mevcut sinsi keyifli çılgın vs
Karakteristik diyordu bi arkadaşım.
Ve bence iyi anlamda değil dndnnd
Ben gülünce mal gibi kahkaha atıyorum hahshshshajsjdhdhsjajababnsjsjs
Hahhah hah hahh haaa haa ha ha hahahahah haaa haaah hah haaaa
Gülemiyorum kanka sigara emocisi
Tarifi yk nasl edim ki
Bulunduğum yere ve konunun ne olduğuna bağlı
Kikikiki kikiki
Hunharca hahah
Ağzımı elimle kapatıp gülüyorum 🙂
Anlatılmaz yaşanır
Haehehehe diye
Anlatilmaz yasanir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?