Umrunda olmadığım insanların çok umurundaymışım gibi düşünüp anlamlar yüklüyorum bundan nasıl kurtulurum?

Şizofren ve zavallı hissediyorum kendimi

Umrunda olmadığım insanların çok umurundaymışım gibi düşünüp anlamlar yüklüyorum bundan nasıl kurtulurum?
Cevapla