Asla asla demeyin tamam anladık da yine de demek istediğimi siz anladınız bence
Her neyse ben SNSD- Lion heart dinlemeye gidiyorum -_-
Her neyse ben SNSD- Lion heart dinlemeye gidiyorum -_-


Üzerine düşmem yerine ve gerektiği kadar adım atarım.
Fazlası zarar veriyor.
Kadının ağzından çıkanın tersini yapmak çoğu kez en makbul olanı olduğunu düşünüyorum.
Çünkü karşı cins ondan zevk alıyor.
Gözlem ve tecrublerim maalesef bana bunu kafama vura vura öğretti.
Büyük konuşunca başıma geldiği için kesin olarak değil de "Yapmasam iyi olur." düşüncesiyle cevap vereceğim.
Bir erkek için ailemi karşıma almayı, inancımdan vazgeçmeyi, değişmeyi, bastırılmayı istemem.
Cevap
19Cevap
Bana değer vermeyen birine asla değer vermem. Asla gururumu iki paralık etmem. Keyifli akşamlar.
Beni sevmeyen hiç bir kadının peşinde koşmam ne olursa olsun. ya da ihanet edeni aldatanı affetmezdim ben
Selam gadası 🙃
Asla demeyi sevmiyorum. Yapılması gereken ne varsa zaten yapılıyor.
Belli sınırlarım var -uzun diye yazamadım jdjd- o sınır geçilmediği müddetçe ve akla mantığa da uygunsa yapılabilir 😃
Ayriyeten yaz 😏
😄 üşeniyom
https://www.hizliresim.com/leuszmb
Hele yanağa yanağa
asla yapmam dediğim bir şey yok canım isterse her şeyi yaparım
Kendi değerlerlerinden ödün vermemek olmalı. Değmiyor çünkü kimseye
Gün gelip ben bunun için mi yapmışım bunları, bu hataları diyorsun
Aslaların yok bu konuda. Ama kendim için aslalarım var.
Asla kimseye, gerçekte olmadığım gibi görünmem. Asla.
Asla demek istemiyorum çünkü asla dediğim herşeyi yapıyorum yinede katil olmam diye düşünüyorum ama belki olurum.
Asla yapmam dediğim her şeyi yaptım. O yüzden yazacak bir şey kalmadı
Bir erkek için kendimden , ailemden vazgeçmem mesela.
Asla yapmam dediklerimi yaparken buldum kendimi. O yüzden demiyorum.
Kısaca erkeklerin kadınlar için yaptığı şeyleri ben yapmam.
Gururumu ayaklar altına almam. Kendimi ezdirmem.
Asla, asla demiyorum artık...
Büyük konuşup lafımı yediğim için 😬
Kimse için kendimi fazlası ile yormam hakkettiklerinden fazla değer ve ilgi vermem.
Asla diye bir şey yok aldığın nefesin dahi emrinde iken neyi asla yapmayacağından emin olamazsın.
Yaptığı saygısızlığı görmezden gelmem..
En azından yaptığı gibi yapıp konusabilirsin. e tabi kibirin müsade ederse
ayağını yalamak geldi aklıma asla demiş oldum yanlışlıkla dlkljd bu nasıl soru başımı yaktın :D
Senin gösterdiğin anlayışın onda birini karşı tarafın göstermediğini görünce anliyirsun yapman gerektiğini.
Erkekler için asla hiçbir şey yapmam ben onlar yapsın asdfhja şaka bitene kadar böyle banane asdfhj
Gururumu asla ayaklar altına almam.
Kendimi olmadığım birisi gibi göstermem
Peşinden koşmam bir daha
asla yapmam dedigimi yaptım o yüzden aslam yok
sucsuz bırını hapse attırmam mesela
Karakterimi değiştirmem.
Onun iyiliği için herşeyi yapmıştım bidaha yapmam
İstenmediğim yerde asla durmam
Hiçbir şey yapmam
Öyle bişey demem büyük konuşmayı sevmem
Bir başkası için kendimden ödün vermem..
Asla bir kadının peşinden koşmam
Kendimi yok saymam.
Aldatilmaya göz yummam
Kavga etmem.
Aşk aşk
Kendimi değiştirmem
Olur demeyiz
Peşinden koşmak
hangi erkek amaa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?