İddialı bir cümle.
Doyasıya yaşadım, yaşıyorum diyor musunuz?

İddialı bir cümle.
Doyasıya yaşadım, yaşıyorum diyor musunuz?

Hayatı doyasıya yaşamak için benim şu aralar sağlığa ihtiyacım var. Sağlığım yerindeyse doyasıya yaşıyorum sevdiklerime zaman ayırarak, kendimi mutlu ederek. Sağlık yoksa her şey bomboş...
İlacımı alıp öyle cevap vereyim :) Sağlık kesinlikle en başta gelen.
İlaç önemli.😄
Daha iyisin umarım
İyiyim diye kendimi kandırıyorum ama iyi olucam inş...
Tez vakitte inşallah :)
Çok amin.😌🙏
Herkesin farklı pencereden bakacağı bir konu. Bana göre manevi olarak da, maddi olarak da dengeli olmalı. Zira yaşantının geldiği bu konumda hayatı sadece manevi olarak doyasıya yaşamak mümkün değil. Tabi hepsinin başı da sağlık, sağlıklı olmayınca hiçbirinin tadı da olmuyor.
hayır ya ben yaşayamıyorum. yetmiyoki saatler doyamıyorum. keşke 1 gün 34 saat olsa ama çalışma saatlerimiz aynı kalsa. offff işte o zman doyasıya yaşıyorum diyebilirim herhalde: ))
ahaha ya bari olabilecek seviyelerde tut hayallerini
Aşk sadece aşk dışında hiç bir şey beni mutlu etmez çünkü sadece sevildiğim zaman hayat benim için anlam kazanıyor ama sevilmediğim için de şu an mutsuz hissediyorum kendimi sanki boşa yaşıyorum.. bu yüzden de ne zaman aşkı bulur sevilirsem o zaman doya doya yaşadım derim
Cevap
1Cevap
Bu bir bakış açısı. Ben hayato dıyasıya yaşıyorum, bir kedi görünce beslerim onu severim, sevdiklerimle az da olsa kaliteli vakit geçiririm , kendime ait zamanları güzel kullanırım
Yani illa dünyayı gezmek gerekmiyor para pul gerekmiyor.
Sevdiklerimle doyasıya gülüp eğlenebiliyorum, keyifli vakit geçiriyorum. Elbette herşeyin daha fazlası var ama imkan dahilinde hayatı doyasıya yaşıyorum diyebilmek de güzel.
Tabiki paraya iyy en sevmediğim şey : )
Ama öncesinde sağlık var tabiki bu açıdan bakınca şükürler olsun Rabbime.
Birkaç milyona.. 😄
Bir kaç milyonla daire bile alınmıyor hafız.
Birkaç yüz milyon.. 😄
Bak o olur :)
Büyük bir meblağya ve sağlığa😄
Hayata doyasıya yaşamak için mi geldik? 🙂
Emekli olmaya...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?