Erkeklerin sadece güzelliğe önem verdiğini düşünüyorum. Haksız mıyım?

Bence erkekler için tek kriter güzel olup olmadığıniz yani genelde öyle diyorum. Ben hiç bir zaman yakışıklı birinin yanında çirkin bir kız görmedim ama güzel kızların yanında çirkin erkek kaynıyor 🙄
Erkeklerin sadece güzelliğe önem verdiğini düşünüyorum. Haksız mıyım?
Cevapla