Merhabaa 🌸
Saygı çerçevesinde sorulan tüm soruları cevaplayabilirim, hadi bakalım. 🙂

Merhabaa 🌸
Saygı çerçevesinde sorulan tüm soruları cevaplayabilirim, hadi bakalım. 🙂

Eskiye göre sitenin kurgusunun değişmesi hakkında düşüncen nedir?
Mesela saçma sorular sırf soran feno, master, guru olduğu için ön plana çıkarılıp çoğu zaman tanıdık modlarca süper soru seçilirken, gerçek cevap aranan ve xper i düşük hesapların hiç sayfalara düşmemesi.
Önceden her soru mutlaka o an online kişilerce görülürdü. Şimdi sistem eleltirilen sorulara sistem müdahale edip görünürlüğü kapatıyor.
Evet düzen eskisi gibi değil bende aynı fikirdeyim.
En sevdiğin renk ve dünyada belli bir çağ ya da zaman diliminde bulunma imkânın olsaydı hangi çağ olurdu?
Siyah ve lila rengini seviyorum. Kesinlikle Atatürk'ün yaşadığı zaman diliminde dünyaya gelmek isterdim.
Samimi cevapların için teşekkürler, siyah renk kısmı hariç diğer cevaplara katılıyorum :)
fenomen olduğun için Instagram linkini ekleyebiliyirsun profilinde simgesi var ama her tıkladığımda farklı bir video çıkıyor bu nasıl oluyir o senin sayfanmı veya neden profilin yerine videolar çıkıyor ozetlersen sevinirim
Hayır benim sayfam değil sadece beğendiğim bazı videoların linkini koyuyorum o kadar, kendi hesabımı paylaşmayı tercih etmiyorum.
Hayır keşfette bir hata mı var bilmiyorum bende de oluyor koyduğum linke tıklıyorum mesela, benim koyduğum video değilde başka şeyler çıkıyor, benlik bir durum değil.
Evet tek.
Başarı seksidir demişsin hayattaki başarılarını bizimle paylasır msn 💕
Yani büyük başarılarım olmadı ama olması için elimden geleni yapıyorum. Güçlü bir kadın olmak hayattaki en büyük hedefim ve o yolda ilerliyorum. Güçlü olduğumu da düşünüyorum ama daha çok yolum var 🌸
Çok güclü ve özgüvenli bir kadn imajin var zaten
Teşekkür ederim balım ❤️
Cevap
35Cevap
Seviyorum seviyor musun?
Ağlıyorum gülüyor musun?
Özlüyorum gidiyor musun?
Sevdikçe itiyor musun?
Seviyorum, gülüyorum, gitmiyorum, itmiyorum kxlxx😅
😂😂
Yağ yakımını hızlandırmak için bana bir Detoks suyu tavsiye edebilir misin?
Portakal, nar, nane ve limon karışımı detoks suları yağ yakımı için mükemmel bi tarif. Portakal ve limonun suyunu sıktıktan sonra üzerine nar, nane yaprağı ekle 500 ml kadar su ekledikten sonra iki saat bekletip yemek yemeden önce bir bardak içebilirsin.
Sadece eleştiri değil soru olarak anla lütfen garip birisi gibi geliyorsun gözüme yani davranış olarak bana öyle geliyor fiziksel olarak demedim
Niçin?
Yanlış anlama tamamen iç güdüsel tahmin gibi düşün yanılıyorum belki bilemem kötü eleştiri demedim sadece garip gibisin bana öyle geliyor
Tamam da hangi anlamda demek istiyorum.
Genel anlamda hani hımm nasıl desem bazen insanda hayatın içinde garipsediği nadir kişiler olur ya genel olarak banada garip geliyor yoksa soruların felan normal ama kişilik olarak garip geliyor bana
Kötü anlamda garip var bi de diğer insanlardan farklı ama kötü olmayan garip anlamı var hangisi ve garip olarak ne gördün?
Orta anlamda garip diyim ne kötü ne iyi normal garip yani biraz nasıl katı birisine benziyorsun değişik bi havan var
Beni tanımayanlar katı olduğumu ciddi olduğumu söyler hep.
Oh demekki bana özel düşünce değilmiş ama garip bi havan var
Spor yapmak için nasıl bir motivasyonun var ve ne gibi bir program ve beslenme uyguluyosun (Yüz bulunca astarını isteyen= ben) 😂
Ahaha 😅. Ben senelerdir sporla uğraşıyorum artık hayatımın bir parçası oldu ekstra bir motivasyon aramıyorum. Haftada üç gün bacak-kalça, iki gün kol, sırt, omuz ve bunların ardından karın çalışıyorum. Diyet falan yapmıyorum sadece fazla karbonhidrat almıyorum bol proteinli besleniyorum o kadar :)
Herkesin bildiği şeyleri yapsan yeter diyosun yani 😂😀 teşekkür ederim bilgiler için :) Umarım hep bu şekilde ilerlersin 🌺
Herkese göre hareket etmemelisin herkesin bünyesi ve gelişim süreci farklı olabiliyor, çok daha profesyonel insanlar ve antrenörler diyetisyenler var onlara danışman daha sağlıklı olur. Rica ederim ben teşekkür ederim 🌸
Spor yapma konusunda hiç bu kadar kararlı olmamıştım, düzenli bir şekilde yapabilmek ve onu hayatımın bir parçası haline getirmek için ne gerekiyorsa yapıcam 🌺
Siteyle ilk tanışma sürecinde seni buraya yönlendiren sebep ne olmuştu?
Tamamen tesadüf eseri buldum ve üye oldum beni yönlendiren herhangi bir şey olmadı.
Nerelisin nerde Yaşıyorsun boyun kaç sevgilin var mı? 🤭 Ve hangi sporu yapıyorsun @VişneliBrowni_
Sadece 1,72 boyunda ve fitnessla uğraştığımı söyleyebilirim.
Ne olursa ve yapılırsa yıllardır arkadaşlık kurduğun kişi ile tüm iletişimi koparırsın?
Gururuma dokunacak bir sözü olduysa, beni manipüle etmeye çalıştığını anladıysam, saçma sapan sebeplerden sorun çıkarıyorsa direkt uzaklaşırım.
Eğitim ve iş konusundaki hedefin nedir? Ne olmak istiyorsun?
şu an sadece sınava odaklıyım ama hedeflerimi söyleyemem aşk, iş ve gelecek hedefleri hep gizli tutulmalıdır 🙂
Peki teşekkür ederim ☺️
Bir kedin olsaydı ve o kedi erkek olsaydı adını bal mı koyardın?
Belli ki beni tanıyan birisin zaten 😅
Bundan once hesabin var miydi varsa adi neydi
Berceste vardı bir tane diğerleri de o tarz isimlerdi seneler oldu hatırlamıyorum 😅
İlk ne fenomeni olmak isterdin, hangi konu❓️
Kişilik&Karakter etiketinde fenomen olmak istemiştim hatta bayağı uğramıştım ama olamamıştım.
Teşekkürler 👍
Profilde neden hep yüzün yerine bedenini görüyoruz:)
Bilmem buna hiç dikkat etmedim, herkesin bir fotoğraf çekilme tarzı vardır benim de böyle sanırım.
biriyle tanismak icin bilmen gereken ilk kural?
Niyeti kesinlikle. Niyetinin kötü olduğunu anladığım an uzaklaşırım tanışmadan.
A, B, C, D Ve E birbirlerinden ve sıfırdan farklı tamsayılardır. A, B, C, D ve E kaçtır?
Yo yo matematik olmaz en kötü olduğum konu 😅
Paylaşımda bulunduğun sorular üzerinde çok düşünüyor musun? Yoksa o an mı geliyor?
Bir iki dakika falan düşünüp soruyorum çokta düşünmüyorum.
Sitede, isterse herkes gitsin ama o kalsın dediğin biri var mı? Varsa kim :)
Öyle biri yok 🙂
İyi bakalım :))
Güzellik akıl Para bu üçlemenin hangisinin sende olmasını isterdin?
Para.
Bence sen saygı çerçevesinde olan sorularıda cevaplamıyorsun. Diğer sorunda basit bir soru sormuştum, soru sormak için açılan soru olmasada çokda alakasız bi soru değildi. Evet veya hayır beklemiştim sadece.
Guru ne oluyor ya merak ettim farklı farklı master guru falan yazıyor da
KS'de ki rütbeler diyebiliriz master en yüksek olan.
Wow iyimiş başarılarının devamını diliyorum master olursun umarım 🥳
Vücudunda en beğendiğin yerin neresi
Gözlerim.
İkinci?
Neden bu kadar guzelsinn
Sende çok güzelsin balım ❤️
En son hangi filmi izledin?
Netflixte Türk yapımı bir film izlemiştim Demet Özdemir falan vardı ismini unuttum.
Aşk taktikleri
Eveet
Aşk filmlerini hiç sevmem..
Bende sevmiyorum ama önüme çıkınca izleyim dedim ve çok saçmaydı.
😐😐😀
Menemen soğanlı mı soğansız mı?
Soğansız kesinlikle.
Hangi işte çalışıyorsun
Henüz sınava hazırladığım için çalışmıyorum ama bir yandan da iş bakıyorum bu ara.
Browni mi künefe mi
Browni.
Kaç çocuğun var
4 kız, 3 erkek ama hepsi miyav diyor ve kakaları gelince kuma yapıyor
1 litre sütten kaç kilo yoğurt çıkar?
Google amcaya sordum 3 kg sütten 1kg yoğurt çıkıyormuş 😅
Süzme yoğurttur o 😄
1 litre sütten 1 kilo yoğurt çıkar. 😄
Fok balıkları neden çok yalnız
Çünkü çok kazık yemiş ve yalnız kalmayı seçmiş 🙂
Agaaa bee üzdün
sevgilim olmanı istesem kabul eder misin?
Etmem çünkü hoşlandığım biri var 🤔
cevap için teşekkür ederim
o hoşlandığın kişi gerçekten şanslı biri
🙂
Kararlarını duygular mı karar verir mantığın mı
Önceleri duygum ağır basardı ama uzun zamandır mantığım daha baskın.
Hayattan beklentin nedir?
Şu ara sadece huzurlu olma beklentim var gerisi gelir zaten huzur olunca 😅
Doğallıktan yana mısınız
%90 evet.
Yaptığın en şerefsizce hareketi söyle bize
Bana yapılan öyle hareketler oldu ama ben kimseye yapmadım.
Tamam cevap için teşekkür ediyorum
En sevdiğin yemek nedir senin?
Yemek seçmem tavuklu olan herşeye bayılıyorum.
Daha bu akşam ben de tavuk göğsü yedim. Ayrıca, yanıt için teşekkür ederim.
Neden Browni niye Vişneli? :)
Sevdiğim için 😅
mantıklı :)
Sana bir soru sormak istemiyorum
Erkek olmak ister miydin
Bazen keşke olsaydım diyorum ama sonra kadın olmaktan gurur duyuyorum.
Hmm güzel
Neden bu sitedesin
Tamamen vakit geçsin diye. Herhangi bir amacım ya da düşüncem yok benim için canım sıkıldıkça vakit geçirdiğim bir platform sadece.
Dmnde kaç kişi var 😅
Mesaj gönderenleri hemen siliyorum 😅
Bu kadar fit olmanın sırrı ne? 🙃🙃
Spor yapıyor olmam.
Gözlerin ne renk
Kahverengi.
Teşekkür ederim
Nerelisin 🤔
Nevşehir 🙂
Ya evet güzeldir.
Rica ederim 🙂
Naber kız
İyi senden 😅
Günün nasıl geçti
Biraz geç uyandım, kedilerimi besledim sonrasında ufak bir market alışverişi yapıp eve dönüp yemek yaptım. İftardan sonra güzelce sporumu yaptım ve günü yeşil çayımı içerek sonlandırdım 🙂
Belki senin ki daha güzeldir 😅
Kesinlikle 😅
Nassın
İyiyim sen nassın
Evlimisiniz
Değilim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?