Başım sıkışınca olabilecek en kötü ihtimali düşünüyorum. Ben zayıf bir insan mıyım?

Aile bağlarım zayıf. Evde kimse mutlu değil.
Ben de yapayalniz hissediyorum ki öyleyim.
Başımı omzuna koyacağım derdimi anlatacağım kimsem yok.
Herkes beni aşağı çekmeye çalışıyor.
Dolayısıyla kendimi değersiz ve işe yaramaz hissediyorum.
Bunaldiğimda da her seyin en kotusunu dusunuyorum. Yani inthr
Başım sıkışınca olabilecek en kötü ihtimali düşünüyorum. Ben zayıf bir insan mıyım?
Cevapla