Benden büyük insanların bana “sen daha hiçbir şey görmedin” demeleri beni sinirlendiriyor?

22 yaşına girecem bu sene, ama 50-60 yaşındaki insanların bana çocuk muamelesi yapması hoşuma gitmiyor. Bir şey anlatmaya gelmiyor hemen “sen daha ne gördün” diye çıkışıyorlar. Geçende kırıldığım bir şeyi anlatıyorum, “sen daha çocuksun buna kırılman normal” diyorlar. 10-15 sene sonra bu gibi durumları takmayacakmışım..
Benim karakterim bu, ben hep takarım değişeceğimide zannetmiyorum. Bunu söylememe rağmen değişeceksin diye ısrar ediyorlar.
Onlar mı haklı ben mi?
Benden büyük insanların bana “sen daha hiçbir şey görmedin” demeleri beni sinirlendiriyor?
Cevapla