Ben kullanıyorum efenim çok güzel işe yarıyor tertemiz
Sevmediğim, görmek istemediğim, görüldü atan herkesi engelliyorum itina ile
Sevmediğim, görmek istemediğim, görüldü atan herkesi engelliyorum itina ile
Evet maalesef son zamanlarda çok kullanıyorum. sadece bu site için geçerli çünkü diğer sitelerde bu kadar toksik ergen kişi sayısı yok. burada da tanımadığım kişiler genelde engelliyor yani nedenini bilmiyorum çekemiyorlar sanırım. bunun dışında bir de işte gereksiz olanları engelliyorum küfür edenleri
Günlük hayatta kullanacak kadar aktif değilim ki :/ hemde insanlarla iletişimim kısıtlı. burada görüşleri ve hareketler hoşuma gitmeyenleri engelliyorum. O kadar. O da çok nadir denk geliyorum artık çünkü engelleyip kurtuldum bir çoğundan 😂
Cevap
9Cevap
Evet en az bir kere :D
Sevmiyorum engellemeyi ve engellenmeyi. Engellemem için çok fazla damarıma basılması gerekiyor.
Ekrandakiler öyle.. Ekran dışındakiler için de bir engel butonu gelir mi.. Teknolojiye güveniyorum buna da bir el atsınlar..
Görüldü olup olmadığını göre biliyormuşsunuz çok insanla haşır nesir olmak iyi değildir kullanmam ama yeri geldiği zaman açımam da
Bende kullanıyorum saçma sapan yorum yapan insanlarla muhatap olmaya gerek yok 😊
Herkesle iletişime geçen biri değilim, geçmeden bir zeka belirtisi görmek isterim.
Görüldü atanları vatandaşlıktan atmak gerek
Evet Kullanıyorum Tabikide
Küfür butonunu kullanıyorum daha çok
Sitede daha çok kullanıyorum.
Çok ender kullanıyorum.
Sıkıntılı bir kız
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?