Kalbinizi yokladığınızda pusulanız yönünü gösteriyor mu? O yönde misiniz şu an yoksa kayıp mısınız? 🧭

Kalbinizi yokladığınızda pusulanız yönünü gösteriyor mu? O yönde misiniz şu an yoksa kayıp mısınız? 🧭

O pusulanın yanlış yöne götürdüğünü defalarca görüp buna şahit olduktan sonra, yolun sonunun çok da beni memnun edici şeylere gebe olduğunu sanmıyorum.. Bu yüzden kaybolmayı tercih ederim..
Emin adımlarla ilerliyorum😅 evrenin bize farkında bile olamadığımız işaretler gönderdiğine inanıyorum. Örneğin bir işe kalkışınca sürekli aksilikler çıkıyorsa, biriyle konuşurken içimde bir sıkıntı oluşuyorsa, o yere gitmek içimden hiç ama hiç gelmiyorsa; o şeyi yapmam, o kişiyle konuşmak, o yere gitmem. Belki de bazen yalnızca gelen işaretleri iyi değerlendirmek gerekir, bizi yönlendirmelerine izin vermek gerekir :)
Çok doğru var ya aşırı doğru bu. Gönül pusulası hiçbir zaman yanıltmıyor. 👌
Pusulam sadece hedefini gösteriyor. Yalancı hedefler görünce de alarm veriyor. Dızzzttt diyor, yok diyor, o bu değil diyor. Ben de sadece onu bekliyorum, bekliyorum çünkü temiz kalmak mühim, çünkü o çok temiz bunu biliyorum.
#26OlmadanGelme 😂
Hiçbir zaman tek bir noktaya göre hareket etmemeli. Tek başına gönül de olsa mantık da olsa yanıltabilir. İkisini de dinleyip orta yolu bulmak gerek, bu dengeyi kurana kadar savrulmamak lazım.
Çok doğru...
🙏
Cevap
9Cevap
Gönül pusulamı rafa kaldırdım, mantığımla yol alıp ilerliyorum...
Mantıkla da nereye kadar yav? 🥲
İlerleyemiyorum
ben hep gönlümün pusulasını takip ettim
çokta pişmanlıklarım oldu ama vazgeçmedim ne olursa olur yaşamaya devam
Gönül pusulamın gösterdiği yönde ilerliyorum..
Daim olsun...💖
Teşekkür ederim.. Allah sizlere de nasip etsin.. 😍
Amin 🌸🌸
Soruya ayrı, hediyeye ve yazıya ayrı düştüm. Kendimi bulamadım ki yola çıkayım. Önce kendimi, sonra gönlümü bulayım. Pusulamla karşılaşırım diye ümit ediyorum ‽
Gönül pusulam bozuk çalışmıyor sabit duruyorum.
Gönül pusula'mın olduğu yönde ışık olmayınca kayboldum yönümü bulmamıyorum..
Benim pusulama güvenilmez o yüzden pusula kullanmıyorum.
Akıl ile kalp arasındaki ince çizgide yürümeyi öğrenemedim..
Not ne kadar içten sıcacık
Dimiii ama...😍
Evet okuyunca gülümsedim insanı güvende hissettiriyo
Kesinlikle ya...
Kaybolduğumu hissediyorum
🥲🥲
Kendim de kaybolmuş durumda iken inan bir tavsiye verebilecek haddi göremiyorum kendimde...
İlerliyorum ☺️
Hediyenin güzelliğine ben de düştüm 🤩 var mı böyle erkolar 🤩
Gönül pusulam yok 🤣
Pusulam yönü bilmiyor daha 😊
Şu aralar mantığım benimle..
Bir suredir bir kipirti gostermiyor öldü galiba.
Ben arafta iyyim jdjd
Ben pusulayı kaldırıp attım
Hiç bir şekilde birşeye yürümüyorum
Kayboluyorun
Oo kayip
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?