Merhabalar Herkese 🌸

"Eğer birileri kıskanıyorsa doğru yolda ilerliyorum" diyerek, daha fazla motive olmak mümkün müdür?
Veya bu tür durumlar size endişe ve rahatsızlık verip kötü mü etkiler?
Merhabalar Herkese 🌸

"Eğer birileri kıskanıyorsa doğru yolda ilerliyorum" diyerek, daha fazla motive olmak mümkün müdür?
Veya bu tür durumlar size endişe ve rahatsızlık verip kötü mü etkiler?
Beni kıskanıyorlarsa ben doğru yoldayım demek. yani ne kadar çok kişi beni çekemiyorsa ne kadar çok kişi beni kıskanıyorsa o zaman doğruyum demektir. ama bu nasıl kıskandığına göre de değişir eğer benim gibi olmak istiyorsa muhtemelen bu beni mutlu eder hatta ona yol bile gösterebilirim. ama beni çekemiyor kötü olmamı istiyorsa o zaman zaten umursamam çünkü beni çekemeyenlere ayıracak zamanım yok hiç bir şekilde
Çok doğru, önemli olan kötü niyetli bakmaması karşıdakinin
Aynen öyle
Kıskanılıyor olmak motivasyonumu yükseltmez de düşürmez de. Yalnızca haset içinde olan kişiye anlık bir üzülme durumum olabilir. Zira kimseden üstün olduğumu düşünmüyorum. İş hayatında olan biri değilim. Günlük hayatta da kıskanılacak bir durumum yok. Böyle bir ortamda kıskançlık olur ve normaldir sonuçta iş hayatı bir yarış. Bu kıskançlık beni bir nebze de olsa mutlu eder ve daha sıkı çalışmaya gayret gösterirdim diye düşünüyorum. İş hayatı dışında kişileri belli sebeplerden kıskanmayı sağlıklı bulmuyorum
Etkilemez aslında çok. Çünkü birilerinin kıskançlığına göre hareket etmiyorum. Hatta kıskanıldığımda biraz rahatsız hissederim çünkü gözler üstümde olur. Onun yerine imrense ya da gelip nasıl yaptığımı sorsa seve seve anlatırım zaten ‽
Eyw
Kıskanılmak dozunda iyidir, Yalnız tehlikeli olan yanı, karşı tarafın kıskanacağını bildiğimiz halde bile isteye o duyguyu almak için kıskandırmaya çalışmaktır. Yapılan şeyi karşı taraf fark etmeye başladığında soğuyacaktır. Bu durum dışında normaldir. Ve ben sağlıklı bir zihnin böyle bir şeye girişmeyeceğine inanıyorum
Aynen öyle. Sağlık düşünen biri hiç o toplara girmez, toksik insanların işi bu
Cevap
13Cevap
Kıskanılmak istemem imrenilmek isterim. Nazar değer diye korkarım yoksa.😃
Ben de ondan korkuyorum😂
Fazlasıyla kıskanılıyorum bazen nazar değiyor ama olsun motive oluyorum.😁
Bi nazar okutalım sana😅
Kıskanılmak hoşuma gitmez. Birilerinin kendini benimle kıyaslaması beni kıskanması o kişiden soğutur beni
Yakınımsa ben de soğurum 🙄
Evet hoş olmuyor
İmdenilmek güzel ama kıskanılmak hiç hoşuma gitmez hatta moralim bozuluyor bazen
imrenilmek*
Doğru sonuçta biri iyi biri kötü niyetli
Kıskananları anlıyorum sorun değil 😄👍
Ahah işte bu😂
😂😂😂
Her zamna yükseltmiyor sürekli neden neden diye düşünüyorsun
Motivasyonumu düşürmez, ekstra bir motivasyonda katmaz..
Kıskançlık başlı başına zehirli bir duygu biran önce kurtulmak lazım
Benimkini yerle bir etti ya.
Harbi mi
Kişiye ve duruma göre değişir bence
Yani o da var. Tanıdık birinin kıskançlığıyla alelade birinin kıskançlığı bir olmaz
Yani
Kıskanmaları normal. Uzaktan izlesinler 😄
Vay be😂
Mutlu eder kıskananım olmadı.
Belki de belli etmemişlerdir
Ben bunu sürekli yaşıyorum ve motivasyonum yükseliyor
Yükseltir tabiki meyve veren ağaç taşlanır
Dozunda kıskançlık iyidir
Ben kıskanılınca çok da şey yapmam
düşürür daha çok hırs yaparım ve boka sararım büyük ihtimal
Dozunda iyidir sevilir.
Umrumda olmaz. Ne düşürür ne yükseltir.
Evet düşürür aşırısı herkesi üzer
Yükseltir. Hoş bir duygu
Yükseltir
Yükseltir tabiki de
Yukseltir
değişir
Etkisi yok üzerimde
Yukseltir
Yükseltir
Yükseltir ayol 💅
yükseltir
Ben oluyorum
Hangi konularda kıskanılıyorsun?
Ben de düşürüyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?