Kişilik & Karakter Bir kelebek olsaydınız, neler yapmak isterdiniz? Ceylin_45 Takip Et FenomenBilge Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 13 Yapay Zekaya Sor Bir günlük ömrünüz var ve bu durumu göz önüne alarak, neler yapmak isterdiniz? Bir kelebek olsaydınız, neler yapmak isterdiniz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Ben uçardım sadece https://www.youtube.com/embed/ksdAs4LBRq8 0 0 Yorumla
Affedilmeyen Takip Et FenomenMentor Yaş: 42 +1 yıl kafama göre uçar dolaşırdım ne yapacağım başka hayat bir şeyleri belki de fazla çabalamak için çok saçma :) 0 0 Yorumla
tuba-sueda Takip Et FenomenMaster Yaş: 40 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 5b cevap paylaştı. Ölümsüzlük formulünü keşfederim 😄 1 4 Yorumla Ceylin_45 +1 yıl Harika fikir 😊 Yorumla tuba-sueda +1 yıl Geleceğe yatırım yapan kelebek 😄 Yorumla Ceylin_45 +1 yıl Hahaha 😂 Yorumla tuba-sueda +1 yıl 😂😂😂👍 Yorumla
B0zkurt3437 Takip Et Xper 7 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Ömrümünsonunakadaruçmakgerçikuşolsamdafarketmez 0 7 Yorumla Ceylin_45 +1 yıl Ve bunu okumaya çalışan saf ben.. Yorumla B0zkurt3437 +1 yıl Ömrümün sonuna kadar uçmak gerçi kuş olsam da fark etmez oldu mu :) Yorumla Ceylin_45 +1 yıl Yok olmadı. Okumuştum zaten :) Yorumla B0zkurt3437 +1 yıl Fena da olmazmış küçükken yüksekten atlayıp kollarımla uçma fantezileri kurar düşünürdüm kuş olmayı tercih ederim ama Yorumla Ceylin_45 +1 yıl Sende az deli değil mişsin... Yorumla B0zkurt3437 +1 yıl Bence en masum fantezi sjsjsj Yorumla Ceylin_45 +1 yıl Hahaha Yorumla
Demir666 Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 92% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,9b cevap paylaştı. Dişi kelebek bulup aşık olup ölürdüm nede olsa 1 gün 1 gündür ❤️😉😊 0 0 Yorumla
Papagandukkani Takip Et Guru Yaş: 38 , eic 44% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı. Kelebekler çoğalsın diye uğraşırdım herhalde 🤔 0 0 Yorumla
greenmilitary Takip Et Master Yaş: 27 , eic 99% +1 yıl Kesin slk gibi diğer böceklere yem olurdum ben 1 2 Yorumla Ceylin_45 +1 yıl Buna niye çok güldüm şu an Yorumla greenmilitary +1 yıl 😂😂 Yorumla
OtuzlarındaBirAdam Takip Et Xper 6 Yaş: 34 , eic 97% +1 yıl Gene mutsuz olurdum belkide kanadım kırık olurdu 0 0 Yorumla
youngsailor Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 65% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 425 cevap paylaştı. Özgürce uçup, hayatın tadını çıkarmak isterdim 0 0 Yorumla
ncwpnfpbwlncw Takip Et Guru Yaş: 20 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Ucarim iste napicam 0 3 Yorumla Ceylin_45 +1 yıl Çok yaratıcı cevap için teşekkürler :) Yorumla ncwpnfpbwlncw +1 yıl yapcak bisi yok ki elin yok kolun yok konuşamıyon jskdkd Yorumla Ceylin_45 +1 yıl Güldürme beni dur, annem niye gülüyon diyo Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Ben uçardım sadece
https://www.youtube.com/embed/ksdAs4LBRq8kafama göre uçar dolaşırdım ne yapacağım başka hayat bir şeyleri belki de fazla çabalamak için çok saçma :)
Ölümsüzlük formulünü keşfederim 😄
Harika fikir 😊
Geleceğe yatırım yapan kelebek 😄
Hahaha 😂
😂😂😂👍
Ömrümünsonunakadaruçmakgerçikuşolsamdafarketmez
Ve bunu okumaya çalışan saf ben..
Ömrümün sonuna kadar uçmak gerçi kuş olsam da fark etmez oldu mu :)
Yok olmadı. Okumuştum zaten :)
Fena da olmazmış küçükken yüksekten atlayıp kollarımla uçma fantezileri kurar düşünürdüm kuş olmayı tercih ederim ama
Sende az deli değil mişsin...
Bence en masum fantezi sjsjsj
Hahaha
Dişi kelebek bulup aşık olup ölürdüm nede olsa 1 gün 1 gündür ❤️😉😊
Kelebekler çoğalsın diye uğraşırdım herhalde 🤔
Kesin slk gibi diğer böceklere yem olurdum ben
Buna niye çok güldüm şu an
😂😂
Hiç dinlenmeden özgürce uçmak
Gene mutsuz olurdum belkide kanadım kırık olurdu
Özgürce uçup, hayatın tadını çıkarmak isterdim
Gördüğüm bütün kedileri birbirine düşürürdüm :)
Ucarim iste napicam
Çok yaratıcı cevap için teşekkürler :)
yapcak bisi yok ki elin yok kolun yok konuşamıyon jskdkd
Güldürme beni dur, annem niye gülüyon diyo
Kelebek karı bulup evlenmek
Uçmak
Olmak istemezdim kelebek