Birisinin sizi aşağılaması aslında onun basitliğini mi gösterir, ne tepki verirsiniz?

Birisinin sizi aşağılaması aslında onun basitliğini mi gösterir, ne tepki verirsiniz?

sen çok kötüsün işe yaramazsın dedi adam kadın güldü peki sen nesin bu görüntünün altında ne yatıyor ben söyleyeyim koca bir hiç bu eve girdikten sonra bana dokunduktan sonra beni sevdiğini söyleyerek yalan söyledikten sonra defalarca bana hissettirdiğin şey kocaman bir hiç.. 'bir hiçten ibaretsin sen' şimdi bu hiçlikle dolu hayatında seni bir başına bırakıp gidiyorum deyip kapıyı vurdu çıktı.

meselenin özünde birisine aşağılamaya kalkmak aslında kendi eksiklerini kapatmak olabilir ve bunu size yapan kişi değer verdiğiniz birisi ise canınız acıyabilir ama bir tepki göstermeden kalmak bence bu durumda imkansız tepkisiz kalana saygım sonsuz

Sizin böyle bir durumda yapacağınız şey ne olur?

#DengesizBirAdam

Birisinin sizi aşağılaması aslında onun basitliğini mi gösterir, ne tepki verirsiniz?
Cevapla