“Hafızamı sildirsem hani fimdeki gibi”
rapliğinden dolayo oaylaşıyorum şarkıyı, az da gülümseme olsun diye, iyi pazarlar…

Günaydın,
Bu hayat bize bir şekilde hediye edildi. Yaşadıklarımız, başımıza gelenler, iyi ya da kötü tüm anılar bizim için önemli. Ben şahsen hafızamı sildirmek istemezdim. Beni ben yapan ve bu günlere gelmemi sağlayan yaşanmışlardan kopmak güzel olmazdı. Anılarım benim en büyük hazinem. Onlarla her daim mutluyum.
Cevap
12Cevap
Kesinlikle evet demek isterdim ama o yaşanmışlıkları yaşadığım için çok mutlu olduğum için hayır diyorum
Yalan mı ama şimdi de sen söyle
Çünkü o zaman zarfında çok güzel anılar ve çok derin üzüntü de çeksek bu yaşanmışlıklar unutulmaz bende onun için dedim yani
Ben zamanında bunu dilemiştim. Ve yavaş yavaş anılarımı da dair. Duygusal bağlantı olan bir çok şeyi unutmaya başladım.
beni tanıyan hiç kimsenin olmadığı bir yerde yeni bir hayata başlamak isterdim ben. hafızam silinmeden
Kötü üzücü olan şeylerin silinmesini isterim hafızam da sadece güzel anılar kalsın
Evet lütfen. Bir de sıfırdan olarak Mississippi'de ve 50'lerde başlarsam çok sevinirim.
Nerden başlıcamızı seçebiliyosak olur aynı acıları yaşıcaksak bi önemi yok
aman amana gene yaşayamam etrtafı tanımayla falan ffd
Hayır istemezdim.. olması gerek onlar bana çok şey öğretti
İsterdim abla. Sıfırdan bir başlangıç harbi güzel olurdu
Kesinlikle silinsin tekrar başlama kısmı farketmez zaten hatlamicagim içi önemsiz bı detay
İstemezdim böyle iyi acı tatlı tecrübe oldu
yok. direkt ölem gidem kurtulam
Hayır...
Hayir olmaz
Kesinlikle isterim
Istemezdim.
Hayır istemezdim.
Sıfırdan başlamak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?