Sanki eskiler daha gelişmişti yanılıyor muyum?

Öyle bir dönemdeyiz ki eskiye gitsek gelişeceğiz sanki. Şemseddin Sami'nin biyofgrafisine baktım adam neler öğrenmiş, neler yapmış. Bir ömre kaç kitap sığdırmış, kaç insanın hayatına dokunmuş. Bir de tiktokta dolanıp duran, sırf daha fazla takipçi için her yolu deneyen, başkalarının kelamlarını benimseyen "z kuşağına" bak...

Okumak, okumak ve okumak..
Okumak, okumak ve okumak..

Neyse ki insanların varlığından bihaber olduğu, bilinçli ve dinin kıymetini bilen bir gençlik de var. İnsanların hayvan misali onu sınıflandırmasına, kısıtlamasına ve tercihlerine dil uzatmasına izin vermeyen ümmet-i Muhammed 🌸

"Öyle bir devirdeyiz ki dışarı çıksak insan,

sevmek istesek kusur,

anlamak istesek ins'anlığı göremeyeceğiz.."

#eskilerdeyim

Sanki eskiler daha gelişmişti yanılıyor muyum?
Cevapla