Kadınları sizler için vazgeçilmez kılan özellikler nelerdir paylaşır misiniz lütfen?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u +1 yılBen kendim için konuşursam eğlenceli kafa dengi kadınlar. ama genel olarak diğer erkekler genelde erkeğin her dediğini yapan yemek yapan işte sorgulamayan kızları sever
03 Yorumla
Soran+1 yılJapon balığı arıyorlar yani 🤭
- +1 yıl
Onun gibi bir şey :)
Soran+1 yılKolay olan her şey daha iyi geliyor tabi kimse zora gelemiyor ne güzel
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(18-24)+1 yılErkeklerin hepsi kadının ilgisini ve güzelliğini sever bizim gibi duygusal değiller o yüzden vazgeçmeleri kolay oluyor her zaman yenisi vardır diye düşünüyorlar
0212 Yorumla
Soran+1 yılÇok haklısınız, bir anda sanki hiç olmamışsın gibi davranabiliyorlar çok kırıcı 😔
Cevap sahibi+1 yılEvet
Soran+1 yıl@jokii aksine rastlayamadik maalesef biz de böyle düşünmek istemezdik
Soran+1 yıl@jokii hiç öyle de değil biliyor musunuz? Her şey güzel giderken bir anda içine eden gayet düzgün görünüp insanların yoluna cikip umutlarını çalıyorlar genelleme yapmak doğru değil belki ama hep aynı şey oluyor dön dolaş :(
Soran+1 yıl@jokii çok doğru cinsiyet farketmeksizin yanlışa karşı bir yaptırım yapılmalı böyle canı yanan insanlarla dolu ortalık :(
Soran+1 yıl@jokii maalesef insan yanındaki insanları bile tanıyamaz oluyor, hala şaşırabiliyorum sonra kendime kızıyorum, hiç kimseye güvenmemek lazım değer verdikçe üzüyorlar 😔
Soran+1 yıl@jokii ben de öyle düşünüyordum genelde de enerjim ve düşüncem tutar ama şu an anlam veremediğim seyler yaşıyorum kendimi de sorgulamaya başladım artık insanlar tanınamaz hale gelebiliyorlar
Cevap sahibi+1 yılEvet ya ben de şu sıralar hayatın ne kadar boş ve anlamsız olduğunu düşünüyorum insanlar da çok karaktersiz geliyor gözüme
Soran+1 yıl@jokii evet kesinlikle ben de öyle kalsın isterdim hayat asla adil değil düzgün insan kalmamış her şey çok garip sadece dümdüz duruyorum bir şeyler olup geçiyor insanlar degisiyor bilemiyorum
Cevap sahibi+1 yılValla ben de ne yaşadığımızı anlamaya çalışıyorum ama anlayamıyorum hepimiz birer et parçalarıyız ruhumuz da bu kafeste hapsolmuş ordan oraya savruluyoruz
Soran+1 yılEvet adımıza azap ayeti mi indi, evliya mezarına ters mi bastık anlamadım ki ne biçim bir döneme denk geldik eskiden her şey çok daha güzelmiş, mutluluk beklemekten gözümüzün kökü sarardı
Cevap sahibi+1 yılBerbat bir dönemdeyiz ya keşke 90 larda yaşasaydık en azından edep ahlak namus vardı şimdi herkes aşırı derecede saygısız fırsatçı ve kötü
Soran+1 yılBunu çok isterdim şimdi her şeye ulaşmak kolay hiçbir seyin anlamı ve değeri yok insanlar peçete silip atar gibi arkadaş sevgili vs degistiriyor hayatinda hiç kimse icin hicbir seyin önemi yok vefa yok
Cevap sahibi+1 yılAynen öyle ben 21 yaşındayım çok şükür çocukluğum 2006 - 2015 arasında geçti o zamanlar herkes birbirine daha saygılıydı hiçbir şeye bu kadar kolay ulaşılamıyordu en basitinden internet yaygın değildi herkes reel hayatla ilgileniyordu ve haberlerden uzaktı şimdi saçma sapan insanların ne yaptığını anında görüyoruz duyuyoruz psikolojimiz bozuluyor garip garip tiplerle aynı coğrafyada yaşamak sinir ediyor
Soran+1 yılKesinlikle öyle herkes mutsuz ve psikolojisi bozuk, çocukluğumuza özlem duyuyoruz her türlü saf duygu ve hisse özlem duyuyoruz, saygı deseniz esamesi okunmuyot kimsede kalmamış nasıl olacak bilmiyorum bu hayat gerçekten çok bunaltıcı
Cevap sahibi+1 yılÇocukken hiçbir şeyin farkında değildik dolayısıyla birbirimize de tatlı tatlı davranırdık şimdi büyüdük hep bir güvensizlik içindeyiz kafamız düşüncelerden paranoyalardan travmalardan kurtulamıyor gün içersinde bile sürekli bir baş ağrısı çaresizlik bitse de gitsek modu var artık umudum azaldı hayata karşı her şey boş ve anlamsız geliyor iyi ki ömrümüz kısa yoksa bu dünya hayatı berbattt
Soran+1 yılÖyle vallahi allahın gücüne gitmesin eskiden ölümden korkardim şimdi artik dediğiniz gibi iyi ki kısa bu ömür yoksa asla çekilmez insanlar sürekli ego ve çıkar pesinde artık çok yoruldum
Cevap sahibi+1 yılBen de öyle düşünüyorum hem vücut yaşlandıkça yaşama hevesi de azalıyor ne kadar erken ölürsek o kadar iyi yoksa benim mental sağlık git gide dibe vuruyor
Soran+1 yılBenim de öyle maddi gücüm elverse sürekli terapiye falan gideceğim cidden mental çökmüş durumda, heves meves kalmadı hiçbir şeye
Cevap sahibi+1 yılBenim param olmadığı için burada soru soruyorum 😂 yaşadıklarımı yaşayanlarla dertleşiyorum hem bedava hem de yargılanmıyorum
Soran+1 yılEvet benim de yok o yüzden biz buradan anonim devam 😂
Cevap sahibi+1 yılAhahaha aynen 😂
Cevap sahibi+1 yılKS deki en kaliteli sohbet olabilir ya sevdim sizi arkadaşlar : D bu arada çok güzel ıslak kek yaparım
Cevap sahibi+1 yılVayy hamarat seni canım çekti 😋
Cevap sahibi+1 yılMalzemeler kaç para haberin var mı 🤣
Cevap sahibi+1 yılO kayboldu şu an fiyatları görünce 😂
Cevap sahibi+1 yılÇok kötüsün ssjks
Cevap sahibi+1 yılDemi bol olsun hadi bekliyorum 🤣
Soran+1 yıl@jokii hahahah ben hem alır hem yaparım size yeter ki yüzümüz gülsün kek mek köpeğiniz olsun
Cevap sahibi+1 yılİşte cesaret işte fazilet işte adam gibi adamlık 😃✋
Soran+1 yılHahahahah kafayı toplayacak gün tabağımız da hazır 👌🏻
Cevap sahibi+1 yılFena muhabbet dönerdi o gün tabağı etrafında : D
Cevap sahibi+1 yılHayat sana şaka yapıyor işte joki
Cevap sahibi+1 yılBundan sonra canımızı yakanın canını yakarız napalım artık biz dayanıyorsak onlar da dayanır
Cevap sahibi+1 yılKarakolluk olmayalım sonra 😃
Soran+1 yılHeyt be biz buradan devam aynen öyle canimizi yakanin canını yakalım bu saatten sonra gün tabagi etrafinda da normallestiririz bunu 😂
Soran+1 yıl@jokii hahahaha iş var maalesef hazırlık silsilesi hayat hir yandan da devam ediyor kafamiz dolu olsa da 🙃
Cevap sahibi+1 yılKızın işi gücü var senin gibi boş mu jokii haha ben de makarna yaptım gömüyorum bu saatte
Cevap sahibi+1 yılAfiyet olsun yarasın göbek olsun
Soran+1 yılOh oh afiyetler olsun
Cevap sahibi+1 yılSağol canım hoş geldin özlettin kendini gel beraber olsun dükkan senin ❤️💕💕💕
Cevap sahibi+1 yılSana yasak asıl göbek saldın
Cevap sahibi+1 yılOkeyyy
Soran+1 yılAh canım hosbulduk ne kadsr kibarsın 🌸🥰 keşke joki arkadasimiza da biraz bulaşsa 🤪 kendisi yedi tabi bana yasak kardeşi açken tok yatan bizden miydi joki efendi 😂
Soran+1 yıl@jokii sen merak etme dert tasadan kilo kalmaz bizde erir gider ama bu düşüncelilik gözlerimi yaşarttı…
Cevap sahibi+1 yılHarbi yaa bir kaç gün önce depresyondaydım aşırı halsiz bitkin yorgundum yüzüm de zayıflamıştı şu sıralar biraz daha iyiyim fazla düşünmemek gerek fazlası sağlığa zararlı
Soran+1 yılBizi üzenler utansın tuu reziller hic gerek yok vallahi kendine bakmak gerek sonra yine kendinle bas basa kalıyorsun
Cevap sahibi+1 yılÜzen üzsün ama canın sandıkların tarafından üzülünce kalbin çok acıyor
Cevap sahibi+1 yılEvin sandığın genelev çıkıyor o kadar emek veriyorsun güveniyorsun gelecek planları kuruyorsun gidiyor aldatıyor 🚬
Cevap sahibi+1 yılYok vallahi bunu bizzat yaşadım
Cevap sahibi+1 yılBir söz vardı eğer hep üzülüyorsan ders sen öğrenene kadar devam eder diye neydi o ya
Cevap sahibi+1 yılHe ondan işte
Cevap sahibi+1 yılYa çok kötü o ya vallahi yaramı tekrardan deştin
Cevap sahibi+1 yılİlişkimin 4. Yılında aldatıldım işte başka kızla fotoğrafını gördüm ara sıra stalklıyorum hala beraberler. Evlenmek istiyordum o da hep geçiştiriyordu şöyle yapıcaz böyle yapıcaz diye oyalayıp durdu en sonunda da başkasına gitti. Çok zalimce geliyor bana bu hareket madem sevmiyordun neden duygularımla oynadın
Cevap sahibi+1 yılHaklısın soğudum zaten insan istese de bir daha bir araya gelemiyor böyle durumlarda güveni kırılıyor
Cevap sahibi+1 yılÖyleyim ya senin var mı böyle durumlar
Cevap sahibi+1 yılSen bilirsin benim gözler kapanıyor uyumaya gidiyorum iyi geceler ✋
Cevap sahibi+1 yılYok kız ne tribi valla dışarıda yağmur yağıyor yatağım da sıcacık fena uykum geldi mışıl mışıl uyumak benim de hakkım öyle değil mi
Cevap sahibi+1 yılAğız alışkanlığı 🤣
Soran+1 yılAllah belasinı… böyle insanlar mutlu olabiliyor ya ben de buna sasiriyorum hala insanin ahını aliyorlar alıyorlar güven verip sonra o daglari yıkıyorlar lanet olsun hepsine
Soran+1 yıl@jokii günaydıın
Cevap sahibi+1 yılGünaydınnn. Evet herkesi kendimiz gibi görüyoruz sonra hüsrana uğruyoruz maalesef. Yanlış insanları seçiyoruz. Şüphe ve belirsizlik varsa o ilişki bir gün biter zaten
Soran+1 yıl@jokii içimiz yanmış ne yapalım sabah aksam fark etmiyor 😔
Çok haklısın vallahi hiçbir zaman güvenip sırtımı yaslarım dememeli insan hep bıçak🤦🏻♀️
Cevap sahibi+1 yılBen o an intiharı bile düşündüm çünkü hayat o olmadan anlamsız ve boş geliyordu çok şükür imanım kuvvetli ki böyle bir hataya düşmedim. İnsanın başına ne geliyorsa ya aşktan ya ailevi problemlerden ya da ekonomik sıkıntılardan geliyor benimki de aşktandı çok güvenmiştim öyle böyle değil kendime de kızıyorum bu kadar kör olduğum için. Afiyet olsun ben de bugün lahmacun yedim annemle yapıp buzluğa atmıştık iyi oluyor hazır yemek 🙂
Soran+1 yıl@jokii anlat kardeşim hepimizinkine bir günde efkarlanalim bitsin,
Yahu bu güvenmelerimiz beni öldürüyor zaten ama ne yapacaksın iste insaniz inanıp güvenmek istiyoruz bir yerde güvenli liman istiyoruz sürekli tetikte olacaksak hayatımızda o insanin olmasının ne anlamı var ki.
Ben yemeden icmeden kesiliyorum direkt en ufak sorunda 😔
Cevap sahibi+1 yılAşkım oyundayım gelicem birazdan 💕
Soran+1 yılTamaamm 🥰🌸
Soran+1 yıl@jokii anlat valahi ben bazen delirecek gibi oluyorum içime atınca o insani daha beter gapiyorbence
Cevap sahibi+1 yılGeldiiiim. Anlatın valla bizim birbirimizden başka kimsemiz yok ben bu yaşadıklarımı çevremdekilere hiç anlatmıyorum çünkü ya koz olarak bana geri dönüyor ya da yargılıyorlar kimse kimseyi anlamaya çalışmıyor ama biz birbirimizi anlarız dostlar
Cevap sahibi+1 yılAmiin ne güzel dediğin öyle
Soran+1 yılhoş geldin canımm 💕
Kesinlikle katılıyorum insanlar iyiliğine mi dinliyor kötülüğüne mi belli değil kimin ne yaptığı benim içimden de gelmiyor anlatmak açıkçası herhangi bir şeyimi birine, neyseki birbirimizi anlıyoruz çok şükür 🙌🏻
Soran+1 yıl@jokii estagfurullah nasıl istersen
Cevap sahibi+1 yılZorlama yok 🙂
Cevap sahibi+1 yılHangi çikolata 🍫
Cevap sahibi+1 yılHiç yemedim ama çok pahalı ora ya
Cevap sahibi+1 yılBen bir fakir olarak torkudan devam
Cevap sahibi+1 yılValla bilmiyorum 😂 eti browni intense de çok güzel
Soran+1 yıl@jokii hahahaha yaa benim icin yogun ve berbat bir gündü o yüzden var olamadım buralarda ne yaptınız sevgili arkadaşlar
Soran+1 yıl@jokii amaan hep aynı seyler insanlar sacmaliklari güvensizlikleri yıldık
Hayat sana güzel haa gez dolaş
Soran+1 yıl@jokii paralel evrendeki ben de aynı şeyleri yaşıyor olmasin lütfen ya en azından oradaki mutlu olsun istemiştim
Soran+1 yıl@jokii Bu ülkeye ve bu hayata dair hiçbir şeyin, hiçbir zaman benim dilediğim gibi olmayacağını biliyor, artık bundan acı duymuyorum.
Soran+1 yıl@jokii içimizden geçenler olmuyor nasılsa söyleyelim ancak biz
Soran+1 yılEn azından ben yani
Soran+1 yıl@jokii yani hiç mi bir şey yolunda gitmez yahu bu kadarı da insana bu kadar kötü bir insan mıyım ben diye düşündürüyor ne yapacagim bilemiyorum ben de çok sıkıldım her şeyden hatta hayattan da
Soran+1 yıl@jokii çekiyoruz galiba böyle yaparak biraz da pozitif enerji göndermek lazım galiba
Soran+1 yıl@jokii evet inan ki ben de öyle duamda dinimdeyim imtihan olsun diye mi böyle oluyor anlamadim ki isyan etmek de istemiyorum
Soran+1 yıl@jokii ben de vallahi dert dolduk derdin kendisi olduk ne zaman bitecek bu durum acaba
Soran+1 yıl@jokii evrene enerji göndermekten trafoya döndük artık ne enerjisi oluyorsa olsun yoksa ben daha fazla devam edemicem bu hayata :(
Soran+1 yıl@jokii umudum sensin o zaman yoksa bu hayatın bir gideri kalmadı
Soran+1 yıl@jokii hahahaha ama o şekilde bana ates edecek durumun kalacak mi kafa patlayacak
Soran+1 yıl@jokii bizden ancak kırık yumurta olur
Soran+1 yıl@jokii düzenek kurup karsisina gecelim ayni anda tetigi cekeriz
Soran+1 yıl@jokii yapalım inan hiç fark etmez
Soran+1 yıl@jokii haneme yazılsın 😂
Soran+1 yıl@jokii Ne
Soran+1 yıl@jokii hanesun yazmışsın ya ben de onu anlamadım geyik yaptım
Soran+1 yıl@jokii hahahahah 🤭 biraz islerim vardı çok pardon, hiç acımadan yapıştır
Soran+1 yıl@jokii hahahahaha çok gülüyorum hahahahaha dünyayı yönetiyorum
Soran+1 yıl@jokii hic ilgisi yok inan
Soran+1 yıl@jokii güven diyince de ben
Soran+1 yılHani böyle hiçbir şey yapmak istemezsin ya elin kolun kalkmaz nefes almak bile istemezsin bana ondan oldu 🥺
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
3
Cevap
7Cevap
+1 yılTakvasi edep ve huyu insanı sevdiren huyudur
08 Yorumla
Soran+1 yılBunlar var ama önce sevdi sonra uzaklaştı :(
- +1 yıl
Nasip kısmet demek hayırlısı değilmiş
Soran+1 yılHiç olmuyor bu hayırlısı ya nasıl iş bu anlayamadım isyan etmeyeyim dedikçe 😔
- +1 yıl
Evlenmekte nasiptir bekarlığa nasiptir dağın altında olsan nasipin seni bulur
Nar tanelerini bir araya getiren Allah senide bir gönüle yerlestiri duaet hayırlısını iste
Soran+1 yılİnşallah dediğiniz gibi olur 🤲🏻 hep dua ediyorum sadece sırtımı yaslayacagım bir insan yol arkadaşım olsun istedim hayırlısı olsun 😔
- +1 yıl
Herseyi hayırlısı olsun dua et
Soran+1 yılAmin allah razı olsun teşekkür ederim 🙏🏻
- +1 yıl
Cümlemizden Allah razı olsun
- Kişilik & Karakter konusunda 422 cevap paylaştı.
+1 yılVaz gecilmez özellik erkegin kadini her istediginde kullanmasımi
01 Yorumla
Soran+1 yılHayır hemen gözden cikarilmamasi
Kişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı. Zeka ve ahlak benim için vazgeçilmez olur.
samimi ve saygılı
010 Yorumla
Soran+1 yılBulanlar kıymetini bilemiyor demek ki
- +1 yıl
Bu şekilde olan bulamadım ben
Soran+1 yılBen de değer verenini bulamadım
- +1 yıl
Değer ve anlayış önemli bir konu ama bu tek taraflı olmuyor.
Soran+1 yılMaalesef hep veren olunca kıymet bilinmiyor
- +1 yıl
Öyle evet karşı taraf değer verdiğini söylese bile samimiyeti anlaşılmıyor
Soran+1 yılSamimiyet falan kalmamış insanlar her seyi çok çabuk unutuyor
- +1 yıl
İnsanlar bencil ilişkiler de bile kendi çıkarları doğrultusunda yaklaşıyor ve kullanıyorlar.
Erkeklerin adı çıkmış ama kadınlar da öyle kötü hatta daha kötü
Soran+1 yılArtık cinsiyet fark etmiyor insanların içine işlemiş kötülük. Herkes sadece kendisini düşünüyor fedakarlıkların hiçbir önemi yok. Vefa yok.
- +1 yıl
Evet öyle. Maalesef
- Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı.
+1 yılKimse vazgeçilmez değildir ancak karakteri ve duruşu güzel olan insanlar bir adım öndedir..
01 Yorumla
Soran+1 yılÖyle olsa da maalesef hiçbir şeyin kıymeti kalmamış
Seni olduğu gibi sevip ondan sonra seni idare etmesi hayatına yön vermesi giyimini düzeltmesi seninle ilgilenmesi bu tip kadınlardan vazgeçiliyor ama unutulamıyor maalesef
017 Yorumla
Soran+1 yılHepsi var ama maalesef unutulacak gibiyiz be
Soran+1 yılYasamak varken neden anıya razı olunsun ki
Soran+1 yılBen de iki insanın hayattayken bir şeyleri oldurulamamasını anlayamaiyorum ki belli bir dönemi anlaşarak geçiren insanlar sonuçta
Soran+1 yılGerçekten mi, çok can yakici bir süreç değil mi insanlar neden böyle hala sorguluyorum kabullenemiyorum
Soran+1 yılAyy aynen ben de öyle dediğiniz gibi en kötüyü bile iyiye çevirip bir şekilde unutabiliyorum ama karşı taraf düz duvar neden böyle oluyor, biz fazla deger veriyoruz galiba böyle yapmamak mi lazım acaba doğrusu ne bilmiyorum bir yandan emegimi düşünüyorum o kadar bir yandan kirginliklarimi
Soran+1 yılAa geçmiş olsun mu denir ne denir tam bilemedim hakkınızda en iyisi olur inşallah 🙏🏻 peki şimdi iletişimde misiniz yani umut var mı? Hani ilişkilerde tek taraflı degerlendirmemek lazım tamam ama mesela ben böyle ağır konuşulmasına karsiyim keşke böyle kelimeler sarf edilmeseydi mesela insana ağır geliyor.
Benim durumumda ciddiyet anlamında bu kadar ileriye gitmedik ama iki senedir her türlü destek fedakarlık ve özveriyi gösteriyordum, kendimi ufacık geri çekmemde her şey tuzla buz oldu ben tek başıma götürüyormuşum iliskiyi resmen ve bunun üzerine de suçlu yine ben oldum.- +1 yıl
Sağ ol çok teşekkür ederim benim açımdan umut yok bugün dahi bir çiçek yollayıp güzel bir notla vermeme rağmen çiçeği çöpe atmakla tehdit edip bundan önce yaşananları unutup davranmak istiyor fakat benim yapam icabı yine de onun hakkında kötü düşünemiyorum hayırlısı olsun diyorum senin meseleye gelince de tek taraflı yürüttüğünü ben de düşünüyorum ki ben de öyle yapmışım
Soran+1 yılO zaman belki de kopup iyileşmeye bakmak gerekiyor, bunun ikileminde çok kalıyorum ve bu beni yıpratıyor mesela emek icin mücadele etmeli mi yoksa bırakıp yoluna bakmalı mı, sonuçta herkes herkessiz yaşar önemli olan yapici olabilmekte diyorum ama sonra sizin de yasadiginiz gibi degmedigini görüyorum yine yeniden üzülüyorum. İnsanlar neden kıymet bilmez ya
Soran+1 yılÖyle tabiki bir şekilde hayat devam eder zaten o ayrı ama sonuçta herkes de frekansinin tuttuğu bir insanı her zaman bulamıyor bir de belli yaşlardayız diye düşünüyor insan ne bileyim hala kendimi mi kandırıyorum ne yapıyorum onu da bilmiyorum. Daha iyi hissediyor musunuz peki başka adim atmayı düşünüyor musunuz mesela?
Soran+1 yılDoğru. Bu kopuş yasanirsa bundan sonra bu alanda adımi birak emeklemem bile o yüzden caba gösteriyorum ama ben de tükendim. Boşverin siz de üzülmeyin söylemesi kolay ama kolay olmuyor biliyorum inşallah hemen geçer:(
+1 yılbel gamzesi olmalı :D
02 Yorumla
Soran+1 yılNeyse şimdi 😄
- +1 yıl
cidden avrmı ya :P tek zaafım :)
+1 yılOlgun olması dermişim
08 Yorumla
Soran+1 yılYaşım doğru degil kardeşim 😂
- +1 yıl
🤣🤣 kaç peki
Soran+1 yılSana kaç lazım 😄
- +1 yıl
🤣 40
Soran+1 yılMaalesef o zaman 😂
- +1 yıl
Söylermişim artık
Soran+1 yıl28
- +1 yıl
30a bişey kalmamış
+1 yılcinsel performans
011 Yorumla
Soran+1 yılBu anlamda uzak duruyorsa?
- +1 yıl
bana karşı koyamaz
Soran+1 yılErkek uzak duruyorsa diye sordum
- +1 yıl
erken boşalma sertleşmeme sorunu vardır ya da penisi 10 cm dir
Soran+1 yılÖyle de değil aslında belli bir ritüel varken sonradan uzaklaşma neden olur mesela?
- +1 yıl
depresyon
Soran+1 yılSiz bu işi biliyorsunuz, peki asıl soru depresyondan bir erkek nasıl çıkar? Çünkü aksi lanet bir insan haline donusuyorsunuz 🤭
- +1 yıl
depresyon yazıldığı ya da söylendiği gibi kolay bir durum değildir bir erkek nasıl çıkar diye bir şey yoktur ciddi bir ssağlık problemidir mide başta olmak üzere her sistem neredeyse çöker ve cinsel anlamda p*rno yıldızlarını getirsende sertleşme olmaz
Soran+1 yılSadece cinsel anlamda sormamıştım zaten ama haklısınız sonuçta bu yardım alınması gereken bir durum, teşekkürler 🙏🏻
- +1 yıl
çok geçmiş olsun
Soran+1 yılTeşekkürler 🙏🏻
Gizli Üye(25-29)+1 yılEgoist olman
00 Yorumla
+1 yılBilsek
10 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Erkeklerin Vazgeçemeyeceği Kadınların Özellikleri Nelerdir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer