Kıskançlık, üzüntü, öfke vs… Hangi olumsuz duygun seni yoruyor?

Kıskançlık, üzüntü, öfke vs… Hangi olumsuz duygun seni yoruyor?

Bazen ayarım kaçsa da nerde ne yapmam gerektiğini biliyorum. Duygularımı kontrol ederek yaşamaya çalışıyorum. Bir duygum hariç diğerleri tamamen benim kontrolüm altında.
Birini sevmiştim, bir bahar gibiydi.
kalbim çiçek açmış, düşüncelerim tazeydi…
işte bunu yazdıran kişi hayatta tek değer verdiğim insandı… 2. Kez gelip ve giden.
Verilen değerin bir boşluğa düşmesi…
bilinmezlik, çelişkili ve samimiyetsiz yaklaşımlar insanı üzüyor.
Herkes bir şey öğretiyor bugün de öğrendik şükür
Cevap
5Cevap
Geçmişte yaşadığım hiçbir sıkıntıyı sorunu acıyı unutmamak
İnatçılık olabilir sadece. yani inatçılık özelliğimi sevmiyorum hiç. bazen işe yarasa da bana bazen çok fazla zaman kaybettirebiliyor.
Yok. Olumlu bakmaya çalışıyorum her olaya ‽
Kızgınlığım beni çok yoruyor. Onu da baya bıraktım artık
Her şey sorgulamam ve kafayı takmam beni oldukça yoruyor 😫
Kiskanmam. kimseyi ofke kin bunlarda yok biraz fazla duygusalim galiba
Benim problemlerim içsel değil
Dolar veya euro ile maaş alsam biBokum kalmaz
Acaba karşımdaki kişi ne düşünüyor diye saatlerce düşünmem acaba rol mü yapıyor gibisinden düşünmek beni aşırı yorup içten içe yiyor
Takıntı ve geçmiş problemleri hatırlıyorum durduk yere ve o adama tekrar trip atıb sinirlemoyorum
Takıntılarım beni yoruyor
Kıskançlık çok yoruyorrr
Taktım mı bazen çok takıyorum.
Istediklerimin olmamasi yoruyor beni.
Teyze öyle her istenilen olsaydı
@Okan_Akarsu1992 Teyze? 😂😂
Saygıdan 🙃
@Okan_Akarsu1992 sacma oldu biraz ama neyse 😂
Ben öyle yaş kriterlerini gözetirim
Hiçbir şeyi başaramama duygusu
Evett
Evet kıskançlık
Var evet
Evet üzüntü ve öfke
Detaycı oluşum.
Çok mutsuzum..
Duygusal biri olmadığım için zorlanmıyorum.
öfkem
Öfke
Açlık
Takıntı saplantı
öfke
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?