Yine bir Emre Aydın parçasında iken, kaptırmışım kendimi gözümde canlanan sahneler arasında...
Müzik dinlerken daha çok hayal etmeyi mi yoksa sadece dinlemeyi mi tercih ediyorsunuz?

Yine bir Emre Aydın parçasında iken, kaptırmışım kendimi gözümde canlanan sahneler arasında...
Müzik dinlerken daha çok hayal etmeyi mi yoksa sadece dinlemeyi mi tercih ediyorsunuz?

Ben dinlediğim müziği hayal etmeyi de seviyorum yani benim için sadece dinlemek yeterli değil aynı zamanda o müzik ile birlikte hayal de etmeliyim. böylece duyguları daha iyi anlayabilirim. ya da şarkının benim anılarımda ki yerini. bu yüzden hayal kurmadan şarkı dinleyemiyorum zaten. yani hayal kurmak şarkı ile birlikte daha güzel oluyor tabi ki de
Bu yüzden de nerede olursa olsun hem şarkıyı hem de sevdiğim şeyleri hayal etmeyi seviyorum ben bunu da zaten en çok şarkıyı dinlerken yapıyorum o anda.
Mesela bir şarkı var sevdiğimin göğsüne kafamı koyup dinlemeyi hayal ederdim hep. Ama denk gelince öpüşmekten onu yapamadım. Öyle sarıldım ki beli çıkıyordu ffjfjf
Çoğu müzik benim için arka fonda çalan bir kaset gibi. Ama bazı müzikler var ki kitap okurmuş gibi alıp içinde farklı yolculuklara çıkarıyor. Mesela bu şarkı.. bende derin anlamları yok ama nasıl desem.. sanki şarkının içinde ruhum varmış gibi
https://www.youtube.com/embed/WI0xOXVZ0x4Kendimi bir filmin başrolü gibi hissettim dinlerken... Çok iyi sözleri ve de hissettirdikleri...😍😍😍
Dimi dimi öylesine mütheşmel bir melodisi var 🌸
Eyw
Rica ederim 😄
Bazı şarkılar var seni geçmişe götürür bir anda orada bulursun kendini bazısı da var ki sana hayaller kurdurtur..
https://youtu.be/hDxRGej7G_QIşte bana, derin hayallerime eşlik eden şarkılardan biri😇
Yaaa ama bu şarkı bu şarkıııı...🤧❤️🩹❤️🩹
😄🌸
Cevap
7Cevap
en sevdiğim şeylerin başında olduğu kesin, kulaklığı tak ve hayallere dal.
Sözlerin esaretinde olmayan müzikleri dinlerken, her notanın bilincimi gerçeklikten arındırıp hafifletmesine izin veriyorum. Acıların derin kuyularına düşüp kederi, sevincin yüksek zirvelerine tırmanırken neşeyi, kasvetin soğuk karanlıklarıyla yüzleşirken dehşeti, neşenin aydınlık sıcaklıkların da dolanırken mutluluğu keşfetmeyi değerli buluyorum.
Ulaşılamayacak düşlere kurban etmektense müziği, insana ait hissedilebilinir duyguları ölümsüz kılacak kadar canlı tutan bir pınara dönüştürmeyi yeğlemekteyim.
Anısı olan bir şarkı ise bol bol düşünürüm eskilere giderim elbette, tabii iyi bir anı ise :) Bu aralar dinlerken hayallere daldığım şarkı da bu. İlk dans için belirledim 🙈
https://youtu.be/-jDEFIRkeg4Yaaa çok güzel ama buuuu...😍 Allahım Allahımmm çok mutlu ol, çoook! 💕
💖💖💖
Müziğin ritmine göre değişir duygusal ve slow biseylerse hayal ederim. ama oynak biseyse ritimle oynamayı tercih ediyorum😂
Çok doğru. 😄
Sadece dinlerim. Ben genelde nakış işlerken ya da yaprak sararken hayallere dalıyorum🤭
O işlerle meşgul iken nasıl oluyor ki bu? Helal olsun..😄
Maşallah 😄💕
Hayal ediyorum sözler gözümde canlanıyor baya bi triplere sokuyor anlayacağın 😀
Çok iyi anlıyorum 😄
Dinlerken Hayal etmeyi daha çok seviyorum
Müzik dinlemek için dinlenir hayal kurmak için deyil
Müzik dinlerken hayallere dalmak değildi geçmişe çok dalarım..
Ikisininde guzel yanlari var mesela aklindan dusunursen sevdigin bir kismi tekrar tekrar dusunebilirsin ama dinlersen 30 kere geriye sarmak yorar, gercegini dinlersen de mutlu olursun iste kulagin senlenir
Dinliyorum dinlerken hayal ediyorum zaten.
https://www.youtube.com/embed/_Z9yAviPBqQAnılar geliyor gözümün önüne dinlerken.
Dinlediğim müziğe göre değişir misal madem dünyaya dargındın mamudo kurban niye doğdun dinlersem ayrı hayal kuramam ama aşk bodrumda yaşanıyor güzelim dinlersem hayallerden hayallere sörf yapabilirim
Yüksek sesle dinlemek daha iyi
Dinlerken kendimi hayal etmeyi
sadece dinlerim ama çok kez 😄
Sözlerinden anlam çıkarmayı.
Daha çok hayal ederim görsel ne güzelmişş
Dimiii...😍
Sadece dinlerim
Hayal etmeyi
Sadede dinlemek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?