Mesajlaşırken noktalama işaretlerini de kullanıyorum. Sizce karşı tarafa nasıl bir izlenim bırakmış oluyorum?

Mesajlaşırken, noktalama işaretlerini kullanmayı ihmal etmem. Alışkanlık olmuş. Sizce karşı taraf ne düşünür?

Mesajlaşırken noktalama işaretlerini de kullanıyorum. Sizce karşı tarafa nasıl bir izlenim bırakmış oluyorum?
Cevapla