Fantezi hikayeleri okumayı neden çok seviyorum?

Netten yaşanmış Fantezi hikayelerini okuyorum sürekli. Çok hoşuma gidiyor. Reel yok. Film yok. Ama hikayeler e bayılıyorum. Acaba bende problem mi var?
Güncellemeler
+1 yıl
Isin kötü yani aslında normal hayatta asla yapmayacağım şeyleri okurken müthiş haz duyuyorum o anlık. Korkuyorum. Ya normal beraberlik tatmin etmezse ilerde?
Fantezi hikayeleri okumayı neden çok seviyorum?
Cevapla