Hayattan eskisi kadar tat alamıyorum ne yapmalıyım?

Hayatta artık hiç bir amacım yok, kendimi çok kötü hissediyorum, çok çaba gösteriyorum ama sonucunda hiç bir şey göremiyorum, çeyrem çok ama yalnızım, herşeyi içime atıyorum ve böylelikle daha da yıpranıyorum, uzun süreden beri böyleyim ve hep yanlış kararlar verdiğimi düşünüyorum, mantıklı düşünmeye çalışıyorum ama olmuyor ne yapmalıyım?

Hayattan eskisi kadar tat alamıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla