Borderline kişilik bozukluğu, duyguların kontrol edilememesi, benlik imajı ve ilişkilerde aşırı dalgalanmalar, impulsivite, kendine zarar verme eğilimleri gibi belirtilerle karakterize edilen bir kişilik bozukluğudur.
Diogenes sendromu, kişinin kişisel hijyenine ve toplum normlarına uygun davranışlara karşı ilgisizlik ve sosyal izolasyonla birlikte yaşadığı bir psikiyatrik bozukluktur. Bu sendromda kişiler genellikle atıl ve gereksiz nesneleri biriktirirler, evlerinde yalnız yaşamayı tercih ederler ve temel ihtiyaçlarına önem vermezler.
Profil resminde ev çizimi olmasını depersonalize özellik olarak aldım. Ayrıca "alakam" olması da gerekmiyor ben burada insanlara tanı koymuyorum bu bir oyun.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Söyleyebilirsin benim bir çok psikolojik bozukluğum olabilir. ama deli bunlardan birisi değil kesinlikle...
Şizoid kişilik bozukluğu uygun bence (sanrı ve halüsinasyon gibi etkileri saymazsak)
Teşekkürler
Rica ederim
söyle 😁
Hiperaktivite Bozukluğu (DEHB), Histrionik Kişilik Bozukluğu
doktor manik depresyon olabilir demişti. bipolar şüphesi de olmuştu.
Aklımdan geçmişti bipolarlık
Buyrun 🙁
Antisosyal [:
Maalesef 🙁
Soyle bakalim
Majör depresif bozukluk
Başka?
Erotomani :}
Hiç öyle düşüncelere girmedim:)
Agorafobik son tahminim olsun :}
Evet bu en yakını😊
Tabi, söyleyin
Anksiyete ve Othello Sendromu
Olur.
Borderline kişilik bozukluğu
O ne kız 😂
Borderline kişilik bozukluğu, duyguların kontrol edilememesi, benlik imajı ve ilişkilerde aşırı dalgalanmalar, impulsivite, kendine zarar verme eğilimleri gibi belirtilerle karakterize edilen bir kişilik bozukluğudur.
Söyle bakalım hadi
somatizasyon bozukluğu
Yok ya öyle birseyim 1 tane var zaten 2. eklemeyelim tutmadı ama benimki farklı
Anoreksiya olabilir mi peki
Yok oda değil maalesef bilemedin 🙂
En delisi hangisiyse onun tanımını ver bana
İntermittant patlayıcı bozukluk [:
ilgi çekici, bekliyorum xd
OKB ve Diogenes
okb teşhisini nereden koydun sevgili loki:) diogenes ne bilmiyorum.
Diogenes sendromu, kişinin kişisel hijyenine ve toplum normlarına uygun davranışlara karşı ilgisizlik ve sosyal izolasyonla birlikte yaşadığı bir psikiyatrik bozukluktur. Bu sendromda kişiler genellikle atıl ve gereksiz nesneleri biriktirirler, evlerinde yalnız yaşamayı tercih ederler ve temel ihtiyaçlarına önem vermezler.
Tertipli düzenli biri gibi hissettim seni o yüzden [:
tertipli biriysem nasıl diogenes sendromum oluyor xdkfdkfksk
Snxjsnxnx Diogenes 'in hijyen kısmını göz ardı etmişim. Sosyal izolasyon sebebiyle bu sendromu seçmiştim
hahdhd peki
Neymis
Prosopagnosia ve Bipolar Bozukluk
Tipime baknca bipolar oldgm anlaşıliyo mu
Profilde pek bilgi yoksa tamamen yüz ifadesine göre hislerime dayanarak uyduruyorum.
Olabilir
Bağımlı kişilik bozukluğu
söyle bakalım
Narsisizm
Tamam
Cotard Sanrısı+ anksiyete bozukluğu
Sana zahmet ikisini de kisaca ozet gecme sansin var mi🤍
Cotard sanrısı kişinin ölü olduğuna ya da var olmadığına inanması, anksiyete bozukluğu ise kaygı bozukluğu
Ikisi de yok ama açıklama icin teşekkür ederimm
Rica ederimö
Isterim
Posttravmatik Stres Bozukluğu + piromani
söyle
Borderline
Bekliyorum
Narsisistik kişilik bozukluğu
Profildeki yakın sayılır dicem ama onunda pek bir şey umrunda olmaz. Bu sefer tutmadı loki.
Obsesif kompulsif bozukluk?
Yani evet biraz var ama oda çok az.
:[
söyle bakalım
Depersonalizasyon
Evet
Histrionik kişilik bozukluğu
Kötüymüş
Hangisi iyi ki :']
Söyle bakalım
Disosiyatif kimlik bozukluğu
Hangi bilimsel veriye dayanarak 😅
Oyun yahu ne bilimi
Söyle hadi :)
Sen paranoidsin direkt 🤠
Paranoid kişilik bozukluğu
Hahhaha üstüme iyilik sağlık 😅
Söyle bakalım
Şizotipal kişilik bozukluğu
Bunu nerden çıkarttın 😂😂
Bir bağlantı kurup uyduruyorum, sağlıklı insanlara teşhis koymak imkansız normalde [:
Bu bağlantıyı nasıl kurdun anlamadım bu tarz şeylerle bir alakan olmadığına o kadar eminimki
Profil resminde ev çizimi olmasını depersonalize özellik olarak aldım. Ayrıca "alakam" olması da gerekmiyor ben burada insanlara tanı koymuyorum bu bir oyun.
Ne yani mezarlık çizsem ne anlam yükleyecektin saçma sapan işlerle uğraşma bu bir filim ve onu çizdim yukarı bak diye diye bir animasyon
Olur
Bipolar bozukluk
Polarim sağlam benim
Oluur
prosopofobi ve sosyal anksiyete
Biri tuttu
[:
Prosopofobi ne baktım bir şey bulamadım
İnsan yüzünden korkma fobisi