• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Göz teması kurmakta zorlanıyorum neden böyle oluyor?

sarımınlaciverti
sarımınlaciverti Takip Et
Yoda Yaş: 119
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
12
Yapay Zekaya Sor
Göz teması kurmakta zorlanıyorum neden böyle oluyor?
Güncellemeler
+1 yıl
Züpper soru 🥳🎉
Göz teması kurmakta zorlanıyorum neden böyle oluyor?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
3 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.

    Bence öz güvenden dolayı oluyor olabilir yani herkese karşı değil sadece bazı kişilere göre ise o zaman sevmediğiniz için olabilir. ya da bunun dışında herkes ile ise bence öz güvenden olabilir tabi ki bu benim düşüncem yani kesin olacak diye bir kural yok bel ki de utangaçlık vardır. yani aslında bende eskiden bu konu da sorunlar yaşardım yani göz teması kuramazdım ya da kurmak istemezdim ama bu daha çok benim utangaç olmam ile alakalı olurdu çünkü ben içe dönük birisiydim bu yüzden de insanlar ile anlaşabilmek ya da doğrudan onlar ile iletişim kurmak veya uzun süre doğrudan gözlerine bakmak benim için zor olurdu aslında şu an rahat olduğum için bu tip konular ile pek ilgilenmiyorum yani benim için göz teması kurmak kolay. ama siz eğer hala zorlanıyorsanız bence bunun için yardım almayı deneyebilirsiniz belki de fark etmediğiniz bir nedenden dolayı bunları yaşıyor olabilirsiniz yani aslında belki de sadece alışmadığınız içindir

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • 1İnciTanesi
    1İnciTanesi Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı.

    Bende öyleyim, göz teması kurmakta zorlanıyorum, zorlanmak da değil aslında kimsenin gözlerinin içine bakmak aklıma da gelmiyor , insanların o iğrenç gözlerinde kötü bakışlar gördüğümdendir belki de, çekingen de bir insanım, insanları da sevmiyorum , bu sebeblerden ötürü göz teması kurmuyorum bence ben.
    İnsan ilişkilerimi ilerletmek istemediğim için de göz teması kurmuyorum , kimseyle iç içe olmak istemiyorum, kimsenin evine gitmek, kimseyi evimde ağırlamak istemiyorum, göz teması kurarsam bunlara da olanak sağlayacakmışım gibi geliyor, kendim için sebebleri bu sekilde sıraladım.
    Çekingen olduğun için belki de göz teması kurmaktan kaçınıyor olabilirsin ya da aklına gelmiyor göz teması kurmak, bazı insanlar iletişimi kuvvetli de olsa arada bir göz teması kurar, zorlanıyorum dediğine göre istiyorsun, belki kendini kasıyorsun, fazla heyecanlısın, utangaç da olabilirsin , aklıma bunlar geldi lakin aşılır, aşılmasa da pek dert edilecek bir şey değil

    1
    1 Yorumla
    • sarımınlaciverti
      sarımınlaciverti
      +1 yıl

      Aşabilsem keşke😏 her nedense içim gıdıklanıyor insanların gözlerine bakınca hani salıncakta sallaninca içimizde bi gıdıklanma olur ya aynı onun gibi oluyor

  • darkone
    darkone Takip Et
    Yoda Yaş: 46 , eic 41%
    +1 yıl

    Bu işler biraz karışık gibi geldi bana :)
    İçin gıdıklanıyorsa farklı rüyalar dalıyorsun gibi...
    Gözler güvenin simgesidir...
    İstemediğim, hoşlanmadığım, sevmediğim birisiyle konuşmuyorum...
    ve bir insan göz kaçırıyorsa bir daha onunlada görüşmüyorum...
    Erkek ya da kız fark etmiyor... konuşurken göz teması önemlidir...
    eğer yeni tanıştığın ve bir şeyler yaşamak istediğin birisinde oluyorsa bur durum kaçırmamalısın karşındakine verdiğin önemdir saygıdır bu...
    Zamanla alışırsın insanları bakışlarından tanırsın içlerini görebilirsin...
    Alışırsın zamanla...
    Geçer gıdıklanman...
    Yanlış insanlarla görüşmezseniz kendini zorlamak zorunda kalmazsınız

    0
    0 Yorumla
  • harun06_
    harun06_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 80%
    +1 yıl

    Cekingenlik vardır zaten kurma boş ver herkesin yüzüne bakılmıyor

    0
    7 Yorumla
    • harun06_
      harun06_
      +1 yıl

      Eig için teşekkürler

      Yorumla
    • sarımınlaciverti
      sarımınlaciverti
      +1 yıl

      Rica ederim 🙂

      Yorumla
    • harun06_
      harun06_
      +1 yıl

      Göz teması kurmamaktada fayda var bence aslında en doğrusunu yapıyorsun insan sevdiği guvendigi kişilerle ancak göz teması kurabilir

      Yorumla
    • sarımınlaciverti
      sarımınlaciverti
      +1 yıl

      Çekingenlik kuramıyorum dediğin gibi çoğu kişi birbirinin yüzüne bile bakmıyor 😀

      Yorumla
    • harun06_
      harun06_
      +1 yıl

      Inan çoğu kişi gereksiz bulduğu için bakmıyor 😂

      Yorumla
    • harun06_
      harun06_
      +1 yıl

      Çıkarları menfaatleri olsa bırak göz temasını ağzının içine girerler. Insanlar artık o derece değişmiş

      Yorumla
    • harun06_
      harun06_
      +1 yıl

      Ben ne yalan söyleyim kurmamana da çok sevindim 😊

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

25

Cevap

28

Cevap

  • Enverçik
    Enverçik Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    O göz teması kurduğun insanların hepsi küçükken altına yapiyolarda yuruyemiyolardi konusamiyolardi hatta 25 yaşına kadar yoktular bile şimdi hayat onları o noktaya getirmiş evet doğru onlara saygı duymak gerekiyo ama gerçekler cemberininde dışına çıkmamak gerekir o gördüğün insanlarla acı biber yiyince ikinan zar zor sicil açıdan dakikalarca kıvranan her acı biber yediğinde bunun başına geleceğini bilen ama çoğu zaman tipki bir aptal gibi o acıyı yiyen insanlar aynilar. Yeterince güzel bir çıkar için küçük kotulukler yapmaktan kaçınmayan gene onlardır elbette ki bende

    0
    0 Yorumla
  • Affedilmeyen
    Affedilmeyen Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 42
    +1 yıl

    yani gözüne bakınca acaba düşüncelerini açık edeceğinden mi korkuyorsun ondan mı
    bilinç altında bir korkun var sanırım

    0
    10 Yorumla
    • sarımınlaciverti
      sarımınlaciverti
      +1 yıl

      Utangaçlık mı tam olarak nedir bilmiyorum bakınca sanki salıncakta sallaninca içimizde bi gıdıklanma olur ya aynı onun gibi bi gıdıklanma oluyor

    • Affedilmeyen
      Affedilmeyen
      +1 yıl

      herkese karşı mı yoksa belirli kişilere mi?

    • sarımınlaciverti
      sarımınlaciverti
      +1 yıl

      Herkese karşı

    • Affedilmeyen
      Affedilmeyen
      +1 yıl

      o zaman sanırım meselenin temelinde bir güvensizlik var..

    • sarımınlaciverti
      sarımınlaciverti
      +1 yıl

      Öz güven eksikliğim. var evet nasıl çözülür peki

    • Affedilmeyen
      Affedilmeyen
      +1 yıl

      bunun temeli ne peki sence?
      bir çıkarımın var mı

    • sarımınlaciverti
      sarımınlaciverti
      +1 yıl

      İnsanlar beni eleştirir korkusu herhalde utangaç biriyim ayrıca

    • Affedilmeyen
      Affedilmeyen
      +1 yıl

      insanlar seni neden eleştirir sence?

    • sarımınlaciverti
      sarımınlaciverti
      +1 yıl

      Yani insanlar illaki bir kusur buluyorlar bende kendimi beğenen insan değilim o yüzden eleştirebilirler

    • Affedilmeyen
      Affedilmeyen
      +1 yıl

      kendinle barışmalısın o halde
      kusurlarını bile seversen bence bu sorunu çözersin

  • PrensinMekanı
    PrensinMekanı Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Utangaç bir yapınız var ve insanların sizi eleştirip insan içinde küçük düşürmesinden korkuyor olabilirsiniz. Zaman içinde düzelecek bir durum bu, kendinizi göz teması kurmaya zorlayın elinizden geldiğince.

    0
    0 Yorumla
  • γυναίκα
    γυναίκα Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Bastırılarak büyümüş olabilirsin. Göz teması kurmakta zorlananlar genelde kendine güveni olmayan; fark edilmekten korkan, bir şey anlatırken çekinen insanlar oluyor.

    0
    0 Yorumla
  • questionanswer
    questionanswer Takip Et
    Xper 1 Yaş: 27
    +1 yıl

    Eleştirmek kendini beğenmekle alakalı değildir yapı yani karakter ve başarı meselesidir göz teması kurmak azda olsa özgüven gerektirir ancak bu insanın doğasında vardır göz teması kurulmalıdır göz teması kurduğun zaman karşındaki insan seni kolay kolay eleştiremez senin göz teması kurmadığın anda seni eleştirmesine oranla.

    0
    0 Yorumla
  • dynamiteee
    dynamiteee Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Aynı şekilde ben de öyleyim göz teması kuramıyorum bir insanın gözlerinin içine bakamıyorum çok geriliyorum hemen gözlerimi kaçırıyorum sebebini bilmiyorum ama çok huzursuz edici bir his.

    0
    0 Yorumla
  • FigmudSreud
    FigmudSreud Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı.

    Utangaç olabilirsin, ayrıca her an göz göze bakmana gerek yok göz teması kurup arada sağa sola bakabilirsin.

    0
    2 Yorumla
    • sarımınlaciverti
      sarımınlaciverti
      +1 yıl

      Ben hiç temas kuramıyorum içim gıdıklanıyor 😀

      Yorumla
    • FigmudSreud
      FigmudSreud
      +1 yıl

      Sağlıklı bir iletişim tarzı değil. Bunun sorununu bilirsin az çok sebebini bilirsen çözersin

      Yorumla
  • Eʟᴘʀᴏғᴇꜱꜱꜱᴏʀ u
    Eʟᴘʀᴏғᴇꜱꜱꜱᴏʀ Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 35%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.

    Ben direkt göze bakarım konuşurken, alışırsın ya hangi ortamda zorlandığın önemli, bugün için soru bulalım :)

    0
    1 Yorumla
    • sarımınlaciverti
      sarımınlaciverti
      +1 yıl

      🤣olur 😂

      Yorumla
  • Ecmelşifa
    Ecmelşifa Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Bende aynı durumdayım ama kendimi bakmaya zorlayınca da içim de bir daralma bunalma oluyor rahatsız hissediyorum

    0
    0 Yorumla
  • ikizterazi
    ikizterazi Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Ben gözlerden çok enerji çekiyorum bu yüzden ben de genelde arada bir başka yere bakma ihtiyacı hissediyorum.

    0
    0 Yorumla
  • Ceylin_45
    Ceylin_45 Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 97%
    +1 yıl

    Ben insanların direkt gözlerine bakarım. İlk zamanlar utanırdım. Bu utangaçlığı yenmek için ön yargıları kırdım.

    0
    0 Yorumla
  • Okan_Akarsu1992
    Okan_Akarsu1992 Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 98%
    +1 yıl

    Niye büyükanne gözlerimin içine bak torunu sevdiğini söyle

    0
    2 Yorumla
    • sarımınlaciverti
      sarımınlaciverti
      +1 yıl

      😳 bak gözlerime

      Yorumla
    • Okan_Akarsu1992
      Okan_Akarsu1992
      +1 yıl

      Baktım büyükanne ne kadar sürecek heyecanlanmaya başladım kalbim yerinden çıkacak ay istemeden öpüştük gitti

      Yorumla
  • ErtugrulKARTAL1903
    ErtugrulKARTAL1903 Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 68%
    +1 yıl

    Utanıyor musun konuşurken ya da yalan mı söylüyorsun arada küçük yalanlar 😀

    0
    2 Yorumla
    • sarımınlaciverti
      sarımınlaciverti
      +1 yıl

      Utanma oluyor herhalde

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Konuşmaktan utanılacak bir şey yok

      Yorumla
  • TokEvinAçKedisi_
    TokEvinAçKedisi_ Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Utanıyorsundur. Göz teması kurunca iletişim daha kolay oluyor bence

    0
    0 Yorumla
  • KalkKızCayyDemlee
    KalkKızCayyDemlee Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Sende böyle birisin demekki herkes göz teması kuracak değil ya sende kalp teması kur 😊

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    bende konuşamıyorum ve kendimi hiç ifade edemiyorum maalesef bu sorun çözülür mü bilmiyorum ama ben çabalıyorum yenmek için

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bnde sapiklarin gizune bakamam iyy gozuyle sey yapiolar sanki

    0
    0 Yorumla
  • panzerkopfwagen
    panzerkopfwagen Takip Et
    Yoda Yaş: 40
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 547 cevap paylaştı.

    Her insanın farklıdır yapısı karakteri Vs gayet normaldir

    0
    0 Yorumla
  • 06rose06
    06rose06 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Yüksek ihtimalle sosyal anksiyeten vardır kendimden biliyorum

    0
    0 Yorumla
  • ESKILERDENbirDINAZOR
    ESKILERDENbirDINAZOR Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    Çünkü rahat birisi değilsin.

    0
    18 Yorumla
    • sarımınlaciverti
      sarımınlaciverti
      +1 yıl

      Nasıl yani 🤔

      Yorumla
    • ESKILERDENbirDINAZOR
      ESKILERDENbirDINAZOR
      +1 yıl

      Genel anlamda. Büyük ihtimalle çekingen birisisin.

      Yorumla
    • sarımınlaciverti
      sarımınlaciverti
      +1 yıl

      Nasıl çözebilirim

      Yorumla
    • ESKILERDENbirDINAZOR
      ESKILERDENbirDINAZOR
      +1 yıl

      Zor. Yetistirilme tarzın eski kafalı ve baskıcı büyük ihtimalle.

      Yorumla
    • sarımınlaciverti
      sarımınlaciverti
      +1 yıl

      Aynen o şekilde 😒

      Yorumla
    • ESKILERDENbirDINAZOR
      ESKILERDENbirDINAZOR
      +1 yıl

      Bunu bilmek için müneccim olmaya gerek yok. Profilinden belli zaten.

      Yorumla
    • sarımınlaciverti
      sarımınlaciverti
      +1 yıl

      Profille ne alakası var 😀

      Yorumla
    • ESKILERDENbirDINAZOR
      ESKILERDENbirDINAZOR
      +1 yıl

      Profil bir kadın hakkında çok bilgi verir.

      Yorumla
    • sarımınlaciverti
      sarımınlaciverti
      +1 yıl

      Ne gibi 🤔 aç biraz 😀

      Yorumla
    • ESKILERDENbirDINAZOR
      ESKILERDENbirDINAZOR
      +1 yıl

      Profilinde ne bir foro var ne de sana ait bir bilgi. Bu da eski kafalı baskıcı ve yobaz bir ailede yetistiğinin bir göstergesi.

      Yorumla
    • sarımınlaciverti
      sarımınlaciverti
      +1 yıl

      Ben bilerek koymuyorum istesem koyarım ailemin haberi bile olmaz 🙂 zaten bi aralar koymuştum sen görmemişsindir

      Yorumla
    • ESKILERDENbirDINAZOR
      ESKILERDENbirDINAZOR
      +1 yıl

      Farketmez. Sonuç olarak erkekleri potansiyel tehditler olarak görüyorsun yetiştirilme tarzından dolayı.

      Yorumla
    • sarımınlaciverti
      sarımınlaciverti
      +1 yıl

      Bi yandan iyi bir şey değil mi aşırısına karşıyım tâbi

      Yorumla
    • ESKILERDENbirDINAZOR
      ESKILERDENbirDINAZOR
      +1 yıl

      Değil. Her erkek hayvan değildir ki olsa bile bunlarla başetmeyi öğrenmelisin bunun yolu gizli kalmak değildir.

      Yorumla
    • sarımınlaciverti
      sarımınlaciverti
      +1 yıl

      Orası doğru 🙂

      Yorumla
    • ESKILERDENbirDINAZOR
      ESKILERDENbirDINAZOR
      +1 yıl

      Insanlarla kaynaşmazsan kazık yiyemezsin , kazık yiyemezsin de eğriyi doğruyu öğrenemezsin. Hep kendi fanusunda bir bitki gibi yaşar gidersin.

      Yorumla
    • sarımınlaciverti
      sarımınlaciverti
      +1 yıl

      Tecrübe diyorsun 😉

      Yorumla
    • ESKILERDENbirDINAZOR
      ESKILERDENbirDINAZOR
      +1 yıl

      E yani bırak da olayım.

      Yorumla
  • летящийoрел
    летящийoрел Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl

    Sanırım özgüvenls alakalı

    0
    0 Yorumla
  • DamirAdalı
    DamirAdalı Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 93%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 354 cevap paylaştı.

    neden zorlanıyorsun? mesela o an ne hissediyorsun?

    0
    0 Yorumla
  • SevmekGuzel007
    SevmekGuzel007 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl

    Çünkü gözün enerjisi yüksektir.

    0
    0 Yorumla
  • Onlygirl_
    Onlygirl_ Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 67%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Çekingensin demek ki. Özgüven kazanmaya çalış

    0
    0 Yorumla
  • sierravista
    sierravista Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Utangaç olabilirsin 👀

    0
    0 Yorumla
  • Pelin73748
    Pelin73748 Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 90%
    +1 yıl

    Bende pek sevmem göz temasını

    0
    0 Yorumla
  • Ölümünebekar
    Ölümünebekar Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 98%
    +1 yıl

    Çekiniyor olabilir misin

    0
    0 Yorumla
  • ballıpankek
    ballıpankek Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21 , eic 97%
    +1 yıl

    Bende hiç gözlerimi ayırmıyorum😅

    0
    0 Yorumla
  • Kanchenjunga
    Kanchenjunga Takip Et
    Bilge Yaş: 39 , eic 93%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 313 cevap paylaştı.

    Özgüven eksikliği olabilir mi?

    0
    0 Yorumla
  • sercandmr
    sercandmr Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 91%
    +1 yıl

    Özgüven eksikliği kanka

    0
    0 Yorumla
  • TheCursedCake_
    TheCursedCake_ Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 98%
    +1 yıl

    Yanlış anlaşılma korkusundan olabilir

    0
    0 Yorumla
  • kralkobrax21
    kralkobrax21 Takip Et
    Master Yaş: 49 , eic 52%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4,6b cevap paylaştı.

    Öz güven eksikliği

    0
    0 Yorumla
  • CptSimonRiley
    CptSimonRiley Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben yoruluyorum ya göz teması kurunca.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Bende kuramıyorum rahatsız ediyor

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    popo teması kur o zmn

    0
    0 Yorumla
  • Billy59
    Billy59 Takip Et
    Master Yaş: 25
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 9,2b cevap paylaştı.

    Özgüven eksikliği vardır

    0
    0 Yorumla
  • elifelsa4142
    elifelsa4142 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Otizm belirtilerinden birisi olabilir

    0
    1 Yorumla
    • sarımınlaciverti
      sarımınlaciverti
      +1 yıl

      😳😱

      Yorumla
  • başkabievrende
    başkabievrende Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Utangaçlık sanırım. Efendi biri misin

    0
    1 Yorumla
    • sarımınlaciverti
      sarımınlaciverti
      +1 yıl

      Efendi sayılırım 🙂

      Yorumla
  • ButcherBlaviken
    ButcherBlaviken Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 92%
    +1 yıl

    Aşıksındır ondan

    0
    4 Yorumla
    • sarımınlaciverti
      sarımınlaciverti
      +1 yıl

      Her cinse karşı oluyor 😀

      Yorumla
    • ButcherBlaviken
      ButcherBlaviken
      +1 yıl

      Bakışlarıyla mı etkiliyor her cins 😂

      Yorumla
    • sarımınlaciverti
      sarımınlaciverti
      +1 yıl

      😭 bilmiyorum nedenini bakamıyorum

      Yorumla
    • ButcherBlaviken
      ButcherBlaviken
      +1 yıl

      Başka açıkşaması olamaz bu dediğimdir 😂

      Yorumla
  • Sebeb42
    Sebeb42 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 48
    +1 yıl

    Sinsi sin galiba biraz 😀

    0
    3 Yorumla
    • sarımınlaciverti
      sarımınlaciverti
      +1 yıl

      Eh biraz 😂

      Yorumla
    • Sebeb42
      Sebeb42
      +1 yıl

      Ondan işte göz göze gelmiyon fenalık var içğnde 😀🥰

      Yorumla
    • sarımınlaciverti
      sarımınlaciverti
      +1 yıl

      Ama bu göz göze gelme olayı her cinse karşı var

      Yorumla
  • Andromeda999
    Andromeda999 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 99%
    +1 yıl

    Utangaçlık mı aceppp

    0
    3 Yorumla
    • sarımınlaciverti
      sarımınlaciverti
      +1 yıl

      Olabilir acep🤔

      Yorumla
    • Andromeda999
      Andromeda999
      +1 yıl

      Olabilir bence🤔😂

      Yorumla
    • Andromeda999
      Andromeda999
      +1 yıl

      Dm niz kapalı, konuşmak isterdim

      Yorumla
  • edabzc
    edabzc Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    +1 yıl

    Utangaçlıktan olabilir.

    0
    0 Yorumla
  • BiBusesin
    BiBusesin Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 673 cevap paylaştı.

    Özgüvenin yok

    0
    0 Yorumla
  • YalvarBarışalımk
    YalvarBarışalımk Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 97%
    +1 yıl

    Özgüvensizlik

    0
    0 Yorumla
  • Mavitüylügeyik1
    Mavitüylügeyik1 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 50
    +1 yıl

    Aynı sıkıntı bende de var

    0
    0 Yorumla
  • Nes2mvarhayatt4
    Nes2mvarhayatt4 Takip Et
    Yoda Yaş: 110 , eic 95%
    +1 yıl

    Travman fmn vardir

    0
    0 Yorumla
  • Metecanx
    Metecanx Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Öz güven ama dert değil çözülür

    0
    0 Yorumla
  • trinitynin_saçjölesi
    trinitynin_saçjölesi Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 90%
    +1 yıl

    Ben de öyle

    0
    0 Yorumla
  • DalgınBirKız
    DalgınBirKız Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 98%
    +1 yıl

    Utangaçlık olabilir

    0
    0 Yorumla
  • Kucukahmet
    Kucukahmet Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 490 cevap paylaştı.

    Çok cekıngensın ondan olmasın

    0
    0 Yorumla
  • kira_black
    kira_black Takip Et
    Xper 7 Yaş: 42 , eic 98%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 330 cevap paylaştı.

    Bende öyleyim

    0
    0 Yorumla
  • pinapple01
    pinapple01 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 21
    +1 yıl

    Utangaçlık

    0
    0 Yorumla
  • Broky
    Broky Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Utangaçlıktan

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(38)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Göz teması kurmakta zorlanıyorum neden böyle oluyor?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Neden göz teması kuramıyorum ? 5 cevap verildi
Gözümün altı neden böyle oluyor çaresi var mı? 9 cevap verildi
Göz teması kuramıyorum? 6 cevap verildi
Göz teması kuramıyorum? 10 cevap verildi
Göz teması kuramıyorum? 5 cevap verildi
Göz şeklimi çözemiyorum? 6 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Büyük konuşur musun?
  • Besiktas7834 ile neye ihtiyacınız var söyleyebilir miyiz?
  • Ya " kader" dedikleri şey sandığımız gibi değilse, bir çok şey için bahanemizde yok olurdu, insanlık nekadar tembel değil mi?
  • Sana hangi yemeği ısmarlardım söyliyim mi?
  • Manipülatif biri misiniz?
  • Aşk oyun mudur?
  • Kolera oldunuz mu?
  • Hiç churro yediniz mi?
  • Pancar salatası sever misiniz, siz nasıl tüketmeyi daha çok seviyorsunuz?
  • İnsan bazen kendinden bile yorulur mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨