20 iken 40 ları yaşlı görürdüm biraz ben de ama dalga geçmezdm?

Şimdi 40 ken aynı gençlik enerjisiyle yaşadığım için çok şaşırıyorum, hiçbir şey değişmedi, içimdeki enerji değişmeyince , fiziksel olarak ta aynıyım çok şükür, daha bilinçli yaşıyorum her şeyi...
Fakat şimdiki gençler burada neden 35-40 olan bir profil görünce sanki kendisi hiç yaşlanmayacakmış gibi dalga geçiyor, bu gerçekten cahillik yoksa komik mi sanıyorlar? ya da kendileri 40 olunca dünyadan elini eteğini çekecek kadar çökecekler diye mi düşünüyorlar, çok ilginç ya, akıl yoksunu sanırım...
Tabi ki kendini bilen, zeki gençler de var, onlar üstüne alınmasın 🥰
20 iken 40 ları yaşlı görürdüm biraz ben de ama dalga geçmezdm?
Cevapla