Arkadaşlar ablamla birlikte yaşıyorum o uyuduğu ve odada tek kaldığım zaman korkuyorum normal mi?

24 yaşındayım odada tek kalınca korkmam normal mi geceleri? Korku filmlerindeki gibi şeyler olmasından korkuyorum. Korku filmi de izlemiyorum bayadir. Yanlız kalınca herkes korkar mı?
Lütfen yorumlarda daha da korkutmaya çalışmayın rica ediyorum🙏
Arkadaşlar ablamla birlikte yaşıyorum o uyuduğu ve odada tek kaldığım zaman korkuyorum normal mi?
Cevapla