Dalgınlık mı sakarlık mı bilemedim 😩 merdivenin bütün basamaklarını gördüm iyi mi 🤦🏻♀️ sende durum nedir bu konularda? Sakarlık mı bir anlık dalgınlık mı?

Dalgınlık mı sakarlık mı bilemedim 😩 merdivenin bütün basamaklarını gördüm iyi mi 🤦🏻♀️ sende durum nedir bu konularda? Sakarlık mı bir anlık dalgınlık mı?

Ben de dalgınlığım yüzünden merdivenlerden düşmüştüm. Onun dışında okulda sıradan da düşmüştüm bir keresinde o çok komikti ajdjwjdje
Geçmiş olsun bu arada.
Sokakta yön tabelasının boyutu alçakmış ve ben onu görmedim altından geçerken kafamı vurdumve sivi köşesi geldi kanlar akmaya başladı. Gözüm bi karardı 15-20 saniye gittim geldim allahtan ev yakındı da eve gelebildim bayılmadan. Eve geldim yüzüm bembeyaz olmuş korkudan ve kan herkes korkmuştu baya bi 😂😂😂
Geçmiş olsun iş yerinde rampayı indirdim araçtan cıktım rampayı indirdigimi unuttum parmak ucuyla rampanin ucuna ayagımın ucu gelmese ayagım kırıkacaktı sonra kim indirdi bu rampayı diye bagırdım ben indirdigim aklima geldi 30 saniye de oldu bitti 😂
Geçirdim, bahçede limon selviyi budarken budama makinasıyla, sol bacak diz kapağımın üzerinide budadım😅
Sana çok geçmiş olsun, umarım bir şey olmamıştır, dikkatli ol✌🏻
Aslında sakarlık değil dikkatsizlik bizdeki, bir şey değil✌🏻
Cevap
12Cevap
Çok çok geçmiş olsun öncelikle, iyi misin? Tabi ki oldu ya insanız her birimiz sonuçta allah beterinden saklasın diyoruz..
İyim diyelim iyi olalım, çok teşekkür ederim 😘
Aman allah aşkına dikkat et ya hiç bir şey canından değerli değil allah korusun.. 😘
Baş dönmesinden dolayı dengemi kaybettim
Kan vermiştim zaten pazartesiye çıkar sonuçlar♥️
Çok geçmiş olsun canım inşallah en kısa zamanda toparlarsın 🖤
Geçmiş olsun, var mı bişeyin, dalgınlıkla kaza geçirmişimdir de şu an hatırlayamadım...
Buz falan koysaydın
Çok geçmiş olsun. Ne durumdasın, herhangi bir sorun var mı? Kaza geçirmez olur muyum, herkesin başına gelebilir
Umarım iyi olursun
Geçmiş olsun 😊Bir an elimde telefon vardı yolda yürürken kaldırıma takılıp ayağımı burkmuştum tabi telefonda düşmüştü.
Kaynar süt dökülmüştü komple ellerim yanmıştı :/ çok geçmiş olsun..
Çok şükür geçti kalmadı doktor ilaçlarıyla.
sen nasılsın var mı bir sıkıntı?
Buz takviyesi yap sürekli, dikkat et kendine.
Rica ederim ❣️
Geçmiş olsun. Valla son zamanlarda öyle bir şey aklıma gelmiyor ya.. Dalgın değilim pek.
Eğer orada olsaydım önce güler, sonra yardım ederdim.
Bu merdivenden düşme değil cinayet, başından vurulmuş.
Neyse, konu bu değil.
Bisikletimle hızlıca giderken arka teker yerine ön tekerlerin frenine aniden bastım ve ben havada bir tur takla attım.
cut.
Genelde yolda telefona bakarken olur ama Allahtan son anda frenlerim sana da geçmiş olsun
Aynısını benim başıma da geldi, karşı taraftan bir kadın elinden telefon benim üstüme üstüme geliyordu, neyse ki son anda frenleme yaptı. Yoksa o sen miydin? 🤣
Dalgınlığa değilse çabuk olayım derken bi yerlerimi çok kestim
Halter üstüme düştü bench press yaparken. Müziğe fazla odaklanmıştım
Bu resimdeki gibi olsaydı keşke 200km hızla tırın köşesine çarptım
iki defa ayakk bileğim kırıldı serçe kemiği 😎
Geçmiş olsun, iyi misin?
Dikkat et kendine
Mesajlaşirken yürüyordum hastane kapısına çarptım burnum kanadı 😅
Bütün kazalarımın sebebi dalgınlığım
Ayran diye sofraya süt getirmiştim o kadar
Max ayak parmagi carpmasi falan
Çocukken olmuştu fazla hasar olmadı
hatırladığım geçirmedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?