Bu süreçte bol bol görüldü yenilebiliyormuş.
Sizin de bilginiz olsun görüldü yediyseniz sevinin.

Ben normalde engel atarımda bu bey'e biraz kızmış olabilirim. 🙄🙄🙄
WhatsApp'tan görüldü atıp sonrasında uzun süre cevap vermemesi tabii ki de sinirlendirir Sonrasında yazana kadar cevap yazmam zaten gördüğü halde yazmamasının sebebi işinin olduğundan dolayı ise bir zaman müsait olduğunda bu sebepten dolayı yazamadım işim vardı diye bir açıklama yapabilir O yüzden hemen sinirlenmem engel atmam
Wp'te benim de çok görüldü attığım oluyor.
Mesaja baktığımda arama geliyor, ani işim çıkıyor, bir yerlere yetişmeye çalışıyorum, sonrasında dönmeyide ya unutuyor ya da çok geç fark ediyorum.
Gönül almayı bildikçe, açıklaması oldukça bence görüldü olayı uzatılmamalı yakın ilişkilerde.
Aynen öyle
Eğer acil bir şeyse o kişiyi arayıp soruyorum😂abi benim de yüzsüzluk seviyesi ama nabıcan. Onun dışında da sinirlenirim ama genelde sinirlenmekle kalıyorum. Mavi tiki görmemek için mesajları siliyorum:d
😄😄Çok iyi çözüm fkfkg
Şimdi şöyle konuşma bitmişse ve o zaman görüldü yemişsem sorun olmaz ama konuşmanın ortasında veya ben bir soru sorduğum zaman görüldü yersem bozulurum belki sinirlenirim
Ondan cevap alabilmek için uğraşsam egosu okşanır kendimi de muhteşem bir şekilde cepte göstermiş olurum ne gerek var? Yazdığı takdirde de ben de bekletirim bir süre çıkar için geliyorsa
Cevap
32Cevap
Bir daha yazmıyorum.
üzülüyorum bu saygısızlık birazcık
bir şekilde hatasını anlamazsa susarım:)
😄Ben de hiiiç kimseye yazmam görüldü atarsa.
Şu beyefendi istisna.
istisnalar kaideyi bozmaz elbet:)
Öyle 😄🖐️
O beye kızma. Mesaj atamıyorum. 3 günlük ceza yedim 😂 Hemen yargısız infaz ediyorsunuz ayıp. Bi sor noldu öldün mü de 🤣
🤣🤣🤣Ayyy demek 3 gün cezalısın djfkg görürsün 😄
Len instada bile uslu durmuyorsun beee 😄
Ya valla billa bir şey yapmadım. Birisiyle siyaset konuştum sonra baktım ceza yemişim. O değil üslubum da sert değildi
Yapma şöyle şeyler yaa çocuk gibisin 😝😝😝😝
Yok ya. Olay başkaymış. Bizim bir arkadaş fulu resim göndermişti şuna bana instagramdan at diye. Bende tamam demiştim. Onu çıplak foto olarak algıladı sanırım ondan olmuş 😒
🙄🙄🙄🙄🤷🤷🤷🤷🤷🤷🤦🤦🤦🤦🤦
Güncelleme baya manidar 🙄
Sen öğretiyorsun bana 😒
Yeni bir şey öğrendiysen ne ala 😂
Konuşmuyorum senle
Niye beee
Sizin beyin mi ters işliyor benim kimi? 🤔 Galiba benimki.
Bir şey yapmıyorum. O değil mesajlasmıyorum da ben 😂güzel görüldü atarım ama 😂
Ona ne şüphe fkgkahdf
Nasıl 😂
Görüldü atıyorsun dedim Di da. 😄
https://ibb.co/16tY0zW
Çok değil ama bu kadar 🥺
Girçekten muazzam 🙄🙄🙄
Sevmiyorum ya mesajlasma olayını 🥺 safi zaman kaybı gelıyor
😄 Yorumlaşmayı mı seviyorsun fjfjg.
Sana mesaj atan herkesi bu yorumun altına bekliyorum fnfmg
Bana mesaj atamazlar ki 😂 yorumlaşmak kişisine göre daha iyi ya
Görüldü atıyorsun zaten atsalarda atmazlar 😝😝😝
Egoist havası veriyorsun çabelettin seni tanımasam fjfkg
Atıyorlar hala 🥺 egoistlik değil ya varsa işin ara kafasındayım. Mesajlasıp konusmak falan yoruyor beni. Manitayla bile pek mesajlasmayız ki 🥺
Konusmak varken boş hissiz geliyor mesajlasmak
AA demek manitanda var fjfjg.
Ne zaman evleniyorsunuz, düğünde bana ne takıcaksınız 😄
Gelin hep birlikte şu gelenekleri tersine çevirelim gökan beee fkgkg
Manita 1 seneden fazla süredir var kız 😂
Düğünde sana mı 😂 reşat altına ne dersin florya 🤔
Reşat sevmem ben, Atatürk bana gülümsesin çeyrek bile olsun yeter.
Banane reşattan hamidden 😝😝
Tamam düğüne geliyorum, düğün pastasınıda çok severim, bana 5 6 dilim verin lütfen hepsini minik flora yiyor bana kalmıyor ghkgkg.
Şimdi şaşırttın işte florya 🤔
Minnak florya mı 🖤 kat kat pasta bile veririm bebe sonucta
Sen yine neden şaşırdın acebaaa 😄
Düğünlerde kendi pastasını, benim pastamı, babasının pastasını yiyor, teyzesine sen sevmezsin pasta ver bakiyim diyo.
Çok seviyor düğün pastasını, dondurmalı oluyor ya hani onu.
Tamam aklımda bulunsun bu 😏
Reşat altına kopek çektin kız
Ahshs sevmem ben cidden reşat.
Çeyrek olsun Atam yüzüme baksın. 🤩
Böyle mesaj atsa bana birisi ben direkt engel atarım
Ahshd atmaz o bana.
İşte ben direkt engel atardım o en azından görüldü atmış dua et fhwodhwobd
😄
Görüldü atmayı sevmem insanları o duruma düşürmeyi sevmiyorum sinirlerimi bozmadığı taktirde fakat biri bana görüldü atarsa da kelime yapmam cevap vermesini beklerim vermez ise aramıza soğukluk girer
Bilerek atılan her görüldüye engel atın arkadaşlar pişman olmazsınız
O yazana kadar yazmam. O yazdığında da istediğim zaman cevap veririm. Çok önemli değilse hayatımdan çıkarırım
Görüldü bir umuttur bence az da olsa dikkate alındığını gösterir tabi karşı cinse yürüyüp de red yiyorsan b. kunu çıkarmamak lazım
Bana görüldü atacak kimse yok , Whatsap mesajlaşmalarım hep ticaret üzerine 🤷🏻♂️ınstagram ❌
O an musait olmadigini, musait oldugunda yazacagini anliyorum.
Ben dellenirim. Ve patlarım. Trip atmam, bıçak atarım ve ıskalamam da 😏
Bence tam tersi önem verse adam yerine koyup cevap verirdi
Hiç umrumda olmuyor genelde herkes kendine yakışanı yapar...
Samimi olmadığım insanlara yazmıyorum, samimi olduklarım da atmaz atarsa geçerli bir sebebi vardır
Görüldü hoş değil ya hiç bakma ya da konuşmak istemiyorsan söyle.
Hesabını görüyorum
Daha sonra defterden siliyorum 🧸
Of çok kırıcı bir şey ya, ama engellemem. Direk numarasını silerim ya da takipten çıkarım
Manita ise allooooo diye darlamaya başlıyorum.
Onun dışında dert etmiyorum.
Geç cevap verenleri de anlamıyorum. Ne demek istiyorlar ki başkası varsa konuşmayın diğer kişiyle.
AA olur mu ikisinide seven volkanlar türedi son yıllarda dkfkg
Hiçbir şey. Konuşma sona ermiş demek ki görüldü yemişim. 😄 Takılmıyorum bu duruma.
Bir daha da mesaj atmam. Kimseye yalvaracak değilim.
görüldü yemedim hiç neden acaba? çok mu akıllıyım?
Niye yazmiyorsun diye sorarım, cevap yoksa ya da geç veriyorsa basarım engelli 😁en sinir olduğum şey
ben en son görüldü yiyince sinirlenmiştim. Başkasıyla çekildiğim resimleri storylere yayarım. İnanın bana en son görüldü onda olur. (genelde)
Görüldü atilicaksa bile en azından mesajı beğenin pek koymuyor o zaman
Engeli basıyorum işime bakıyorum
Götürsem yiyorum aç isem
Aç değilsem yemiyorum
Oturdum dün saatlerce ağladım görüldü yedim diye.
Hiç yemedim kiii
Sinirlenirim genelde telefonla oynamam
kaybol yazip engelliyom
Tekme tokat dalasım geliyor
sessize alıyorum
Kalbim kırıldı Pepe şarkısını söylüyorum
Kimden olduguna bagli
Ben de ona görüldü atarım. Kısasa kısas.
Bir daha iletişim kurmam!
Bir daha yazmiyorum, benden degerli mi
Ağlıyorum, çok üzülüyorum.
Kısasa kısas.
Pek bir şey yapmam.
Olabilir önemsemem o kadar
Rahat ol yaw olur böyle şeyler bazen
Bende geç cvp veririm.
Ben de sık sık attığımdan önemsemiyorum.
Konuşmayı silip takipten çıkarım çok takmam bunu
Ayıp ayıp yapmayın böyle şeyler 😄
Abi kardeşiz biz, biz de sorun yok. 😊
Böyle seviyesiz bir mesaja ben de görüldü atarım.
Seviye mesajla olmaz, sergilediğin karakter ile olur.
Ama henüz bunu anlayacak kapasitede değilsin takılmıyorum canım. 😊
Senin kapasitenin de gördük yazıştığın kişiye eşşek diyecek kadar düşük ıq'lüsün bebişim. Sen böyle mesaj atarak daha çok görüldüğü yersin😉
Ben hiç değilse tanıdığım samimi olduğum birine yazıyorum, sen gibi tanımadığım herkese değil.
Kaldı ki 2 mesaj ile ıq belirleyecek kadar zekasız değilim.
Lütfen kendin ve gereksiz patavatsızlığını al sorumu terket.
Çok sinir bozucu bir durum
O tarz insanlarla görüşmem
Ay ay kıyamam Burişi görüldü atmış🥲
Saygısız bu. Uzak durun lafa bak ne yazmış
Keşke KS mesajlasmada da görüldü olsa
Ben de görüldü atarım
Onemsemem
Çıldırıyorum
Öfke 😤
Bir daha yazmıyorum
Hiç bir şey yapmıyorum keyifi bilir
Umursamiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?