Uyandırmam gereken kişinin yanına gidip "uyan güzel aç gözünüü, dinle aşıkın sözünüü" diye başlıyorum işe. 😄
Sizin tarzınız ne şekilde olur? 👀

Uyandırmam gereken kişinin yanına gidip "uyan güzel aç gözünüü, dinle aşıkın sözünüü" diye başlıyorum işe. 😄
Sizin tarzınız ne şekilde olur? 👀

Yakınımsa direkt buz gibi su dökerim ya da gıdıklarım. Bunları yapmaya kıyamadığım biriyse bende yanına kıvrılırım birlikte uyuruz. Bazen o kadar güzel uyuyor ki uyandırmaya kıyamıyor insan. Tanımadığım ya da pek sevmediğim biriyse de ya bağırırım ya da davul zurna falan çalarım ehheehe
Sevdiğim kişiyse yanına sokulup öper saçını okşayarak uyandırırım😜
Kardeşim arkadaşım veya başka biri ise 😂 yatağına atlar zıplar bağırır uyan uyan uyan diye haykırım..
Ahahahah şu yatağa zıplama durumunu bir ben yapmadım sanırım 😂😂😂
Ben de yapacağımmm 😂
Ah bi botcuğun... sjdhjsd
Hafif dürterek güzel sözler söyleyerek bazen öperek (sevdiğim ve ailemse).. daha önce arkadaşlarımı suyla kaldırdığım falan bile olmuştu dehşet bir uykuları vardı ahaha
Kimseyi öperek uyandırmadım ya sanmıyorum bir gün yapayım da ama...😂
İşte böyle.😂
Yaaa 😂😂😂 Tam Türk işi uyandirma ama 😂😂
Cevap
10Cevap
Reynmen aşkuuuumm :D onu öperek uyandırırım gerisini uyandırmam jsjdjs
Uyandırmayı tercih etmiyorum
Sevdiğim insanı öperim uyanmazsa üstüne atlarım😂
Şu seviye nasip olur muydu be...😂
İnşallah 🥺💖🙏
😍🌸🌸
Valla direkt dürtüyorum.. Hadii, geç kaldık.. Şşşşş bak hâlâ uyuyor manda gibi.. 😄
Uyandırmanın 2 şekli var kckskckd biri normal uyku, diğeri ise farkında olmadığı bir konuda uyandırmak. İkisinde de değişkenlik gösteriyor clskcmdkx bazen hiç uyandırmamayı tercih ediyorum.
Sadece manitayı uyandırıyorum ve kız kardeşim gelirse. Onun dışında sevmem.
Sesleniyorum hafif dokunuyorum biraz hafif dürtüyorum uyanmakta zorluk çekerse uyandırdığım kişi
Bağıra bağıra 😂
Sesin tiz mi 😂
Yani bağırınca oluyor.
En sevdiğim su dökerek uyandırmak
Onu hayatta yapamam. 😂
Koğuş kaaalllkkkkkk 📢
Kalk kalk seninki geldi falan diye
Uyansana artıkkkk, hadi kalkkk, hadiiii
Kimseyi tatlı rüyasından etmek istemem
Arsız bela açıyorum yanında 😂😂
Öyle uyandırdığına inanmiyorum.
İnanmayabilirsiniz.
Öperek
Su döküyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?