Kişilik & Karakter Yaşamak için son 1 yılın kalmış olsa neyi deneyimlemek isterdin? rapunzely Takip Et Yoda Yaş: 33 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Yaşamak için son 1 yılın kalmış olsa neyi deneyimlemek isterdin? Yaşamak için son 1 yılın kalmış olsa neyi deneyimlemek isterdin? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
MadagaskarAslanı Takip Et FenomenMaster Yaş: 31 +1 yıl Ara sıra bu his geliyordu açıkçası. uzun yaşayacağımı düşünmüyordum. Artık eskisi gibi aklıma gelmiyor ama her zaman ölümün olduğunu biliyorum. Son bir yılım Kalmış olsa her şeyden uzak bir hayata geçerdim. 0 0 Yorumla
Sarışıngenc23 Takip Et Master Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Yurtdışını gezmek isterdim ama şöyle bir şey var ölmek için 1 yılımın olduğunu bilsem ne yaparsam yapayım mutlu olamam bence kimse olamaz bence.. 1 0 Yorumla
onur26vw Takip Et Master Yaş: 35 , eic 93% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 7,4b cevap paylaştı. İşi gücü bırakıp, evlilik birikimimin tamamıyla Avrupa turuna çıkardım. 0 0 Yorumla
endîşnâk Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,2b cevap paylaştı. uçan balona binmek isterdim 1 0 Yorumla
001zaman Takip Et Guru Yaş: 43 , eic 95% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 785 cevap paylaştı. Gezgin olurdum 1 0 Yorumla