Günün her saatini çok seviyorum ve mutlu hissediyorum. Gündüzleri insanlar ile iletişim halinde olmak günlük rutin işlerimi yapmak sonrasında akşam eve gelip evde zaman geçirmek iyi geliyor
Geceleri gündüzlere göre daha rahat hissettiğimi rahatlıkla söyleyebilirim. Gündüzleri iş güç oluyor koşuşturmaca ile geçiyor ama gece evde kulaklığı takıp müzik dinleyince kendimi daha mutlu hissediyorum.