Topladığı çiçeklerle okul çıkışında beni bekleyen bir bey❤️❤️❤️🌼

Topladığı çiçeklerle okul çıkışında beni bekleyen bir bey❤️❤️❤️🌼

Evlendigimde bir kızım olnasini çok ana çok istiyordum gece gündüz duş ederdim sonra çok şükür Rabbime boncuk gözlü dünyalar güzeli bir kızım oldu bir ev almayi çok istiyordum yıllardır bunun için çaba sarf ettim geçen Ağustos ayında 120 metrekare 2+1 daire aldım rabbim isteyen herkeze daha iyilerini nasip etsin insallah 🙏 demem oki içten ve inanarak dua edersen rabbim en güzelini nasip ediyor zaten çok şükür
Cevap
5Cevap
Dua etmiyorum.
Evet fark ettim ve yaşadım da...
Çiçekler çok güzel görünüyor. 😍🥰
Biz talep ediyoruz duadan cok
Hiç farketmedim 😂
Batıl inancım yok
Hayır :D
Bende bir bisiklet çalacağım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?