Kendinizde sevmediğiniz, değiştirmek istediğiniz huyunuz nedir?

Kendinizde sevmediğiniz, değiştirmek istediğiniz huyunuz nedir?

Iyimserligim herkesin sorununa koşmam kendimi yipratmam insanlığı ben kurtaricam sanki bazen kızıyorum kendime otursana yerinde ama yok yardıma ihtiyacı var hemen koş bazende aman 3 günlük dünya arkamdan iyiligimle hatirlanirim en azından diyorum sevmediğim huyum değilde ikilemli huy benimki kizsamda oan Allah razı olsun evlatlarını sana bağışlasın dedilermi tm film kopuyor iyi ki de komşusum diyorum
Hım ya ne güzel... Bu arada yaşın gerçek mi ❤️
Evet 37 ama bazen senin o yardımını görmeyen insan oluncada kızıyorum kendime sonra birine kızıp herkesi aynı kefeye koymak olur bu diyorum yine koşuyorum
Bazen istemeden insanlar hakkında kötü düşünebiliyorum onlara karşı içsel bir bencilliğim olabiliyor ama sadece içimde yaşıyorum bunları ve böyle olduğu zaman kendimden nefret ediyorum ne biçim insansın sen diyorum inşallah aşabilirim bunu
her şeyi fazla kafaya takmak ve umursamak.
kulaklarımı gözlerimi kapatsam da beynimdeki sesler dinmiyor. bu hayatta öyle çok kötülük ve iğrençlik var ki, onlara aldırmadan kendi yolumu bulamıyorum..
En çok. neyi umursuyorsun
İnsanları…
Kendimden çok başkalarının iyiliğini düşünüyorum. Ve üzülen hep ben oluyorum. Rabbim herkesi iyi niyetli insanlarla karşılaştırsın.
Ben artık umursamıyorum , boş verdim, umarım sen de yaparsin
Cevap
5Cevap
Herşeyi çok fazla düşünmem. detaya ayrıntılara fazla önem vermem. Fazla anlayışlı olmam..
Kilomu değiştirmek istiyorum 73 kilo olsam iyi olur
Çok sinirliyim nazende çok isteksiz saliyorum kendimi bu yönümü sevmiyorum
Tuhaf alışkanlıklarım
Mesela ne gibi alişkanlık 🙂
herşeye Duygusal davranmamı değiştirmek isterdim
Ağlar misin peki
Ben de öyle, sana yazsam dertlessek olur mu canim
İstek attım canim
sanırım fazla tutumluyum ama bana zararı olmadı :)
Herkesi kendim gibi sanmam
Baskalarina fazla güvenmek
Aldatildin mi? ben aldatilip ayrildim
Enayiligimi degistirmek istiyorum ben ya
Genel olarak bir şey yok yaaa
Çabuk kırılgan olmam ;( keşke soğukkanlı olabilsem
Yok elhamdülillah
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?