Benim elimde olan bana sunulanı en iyi şekilde değerlendirmek.
Aileyi değiştirmek çözüm değil. Nitekim kadınların evlenerek bir nevi ailesini değiştiriyorlar ama yine mutlu değiller. Aile değiştirmek yerine, nasıl bir aile istiyorsan o şekilde aile kurmak daha kolaydır.
Eş değiştirmek de çözüm değil. Çünkü bunu da yapıp yine başarılı olamayan yüzbinlerce kişi var.
Ülke değiştirmek çözüm olsaydı, gidenler geri dönmek istemezdi.
Sonuç, aslında değiştirmemiz gereken hayat veya çevremiz değil. Kendimizi değiştirmemiz gerekiyor. Kendimizi değiştirmediğimiz sürece neyi değiştirirsek değiştirelim yine hüsran olacak.