Eşcinsel değilim. Son sıralar kadın gibi hissetmiyorum. Kadınlıktan nefret ediyor ve utanıyorum. Sizce geçer mi?

Eşcinsel değilim. Son sıralar kadın gibi hissetmiyorum. Kadınlıktan nefret ediyor ve utanıyorum. Sizce geçer mi?
Cevapla