bir süredir. yaklaşık bir aydır sıkılıyorum. evet bu yani direkt olarak , sıkılmak. içimden bir şeyler yapmak geliyor oraya buraya gidesim geliyor , gidiyorum da. gidiyorum , orada sıkılıyorum. arkadaşlarımla otururken , muhabbet ederken ; uzun sure oturamıyorum ornegin sıkıldıgım ıcın. baska bir yere gidiyorum. istediğim yer neresiyse oraya gidiyorum. gittikten sonra orada da sıkılıyorum. sıkılmak kelimesi yasadiklarimi antipatiklestiriyor olabilir ama aklima farkli bir ifade edis bicimi gelmiyor. bezmek denir ya , ondan. canım hıcbır sey istemiyor degil ama canım istediklerinin yapilmasina ragmen tatmin olmuyor. oyle bir sey dusunun. cagresi yok sanki. konusmak istiyorum bazen birileriyle , konuşuyorum ; ama yalnızca cok kısa bir sure bu bana iyi hissettiriyor , sonra yine aynı terane. konusmaktan sıkılıyorum , insanlarla fikir alis verisinden , insanların ve kendi problemlerimden , biktim anlayacagin. bıktım. beni iten bir sey yok. su an bu yazıyı yazarken oyle hıssetmıyorum , keyifliyim su an. ama biraz sonrasi icin bir sey soyleyemiyorum. psikolog yardimi istemiyorum su an belki de bu kendi basima atlatmam gereken bir surectir.
cok arada kaliyorum. bu beni cok sıkıyor sonra sıkılmaktan sıkılıyorum , sıkıldıkca tukenıyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer