Sanki bu dünyada yaşadığımı hissetmiyor gibiyim insanlara ve hayata olan inancını kaybettim sizce geri gelirmi?

Yani nerden başlasam bilmiyorum cocuklugumda. Zehir olan hayatımdan mi. Yaptığım hatalarımdan mi. Çok pişmanım canım acıyor keşke geri dönüşü olsa. Ama. Ailemde yoktu hiç. Beni sevende yoktu hep insanlarda kötülük gördüm yani yasasamda olur yasamasamda

Sanki bu dünyada yaşadığımı hissetmiyor gibiyim insanlara ve hayata olan inancını kaybettim sizce geri gelirmi?
Cevapla