Zaman acımasız şekilde hızla geçiyorken , aklıma geleni hemen yapmak isterim. 5 dk sonrası meçhul...
https://youtu.be/gbAd62jzrNI

Zaman acımasız şekilde hızla geçiyorken , aklıma geleni hemen yapmak isterim. 5 dk sonrası meçhul...
https://youtu.be/gbAd62jzrNI

Genelde tez canlı bir insanım. Ertelemek ya da ötelemek gibi bir huyum yok. Yarın hayatta olacağımın bir garantisi de yok. O yüzden harekete geçmek en mantıklı karar geliyor bana.
Oldukça fevri bir insan olduğum için kendimi frenlemekte zaman zaman zorlanıyorum.
Ancak yıllar içinde kendimi bu konuda oldukça eğittim ve ertelemeyi öğrendim; daha sakin bir zamana, daha mantıklı düşünüp karar vereceğim bir ana ertelemeyi.
Tabii konusuna göre de değişir, misal çok sinirlendiysem fevriliğime yenik düşüp hemen yaparım. Ya da atmayı çok istediğim bir mesaj varsa, amaaan der ve hemen atarım :D
Aklıma geleni 1 dk sabır 2 dk sabır 3 dk sabır derken 4. dakikada yapan bir insanım ve çoğu zaman da böyleyim. Yapmazsam duramam. 😅
Aynı ben😂❤
😂💐
Yaparım ama plansız hayır
Teşekkür ederim canıms💖
Rica ederimm balmm❤
Cevap
44Cevap
Aklıma geleni yaparım, ertelemek için hayat çok kısa...
Ben aklıma geleni hemen yapıyorum çünkü o an yapmazsam daha sonra yapmadığım için pişman olabilirim. bir de önceden sabırlı olurdum ama şu an için sabrım yok yani bu yüzden de birisine sevdiğimi söylemek istiyorsam hemen derdim. ya da bir amacım varsa bunun için hemen bir şeyler yapardım hayal kurar gerçekleştirmek için uğraşırdım. çünkü bir kaç saniye sonra bile ne olacağını bilmiyorum yapmadıklarım için de pişman olmak istemezdim.
bu deprem bana aklıma geleni istediğimi yapmamı ve çokta kafaya takmamı öğretti o geceyi yaşadım hayatım bir su gibi aktı gözümün önünde sallanırken deli gibi
dolayısıyla artık aklıma ne esiyorsa onu yapıyorum
Kesinlikle öyle. Depremden önce de böyleydim ama o geceyi yaşadıktan sonra daha çok bağlandım bu düşünceye.
Çok güzel bir soru bir zamanlar hep ben sorardım en doğrusu nedir burada biliyor musun
1_ yapacağın şey sana zarar verecekse ondan uzak durman
2_ yapacağın şey senin için mecburiyet bir şeyse gerçekten olacağına inanıyorsan hemen yapman aslında her şeye rağmen sabretmen
Önceden ertelerdim. Bu depremden sonra asla ertelemicem dedim ama yine erteliyorum bazen. Doğamda var benim xhdjsn
😂çevremdeki herkes dediğime geldi ya bana aceleci sabırsız derleri ckskxnnsx
Bazen şartlar gereği ertelenebiliyor ckkxmck
Yaa bunu kırr😂
Boşverdim gitti cksk nxn
Hemen yapmam, önce bir düşünürüm. Yapacağım şeyin bana yararını ve zararını ölçerim. Yarar ağır basıyorsa terazide yaparım
Ya ben çok düşünüyorum yapmasına öyle kafam edipte yaptığımda oluyor ama genelde düşünüyorum. Onun dışında miskinlik var bende 10 dakka sonra 10 dakika sonra diye erteliyorum hep biseyleri. Pat pat yapıversem bisey olmucak 😂
Ne olduğuna bağlı. Hobilerimle, yapmaktan keyif aldığım bir şeyle ilgiliyse anında yaparım. İş, meslek, temizlik, yemek ya da evle ilgiliyse ertelerim. Kısacası işime gelirse ertelemem, gelmezse ertelerim
Hemen yaparim hayat var ya yok hayat 1 saatlikde olabillir 80 senede olabillir bunu kimse bilemez bu yüzden bence herkes hayalinin peşinden ve aklına ne gelirse onu yapmalı kalb ve akil mantığı bunu onayladığı sürece hiç bir sikkinti yok
Normal zamanda yapardım. Lakin şu an güzelliğinin esintisinde harap oldum. Maşallah diyeyim de nazar değmesin.
Çok tatlı ve cici birisin her şey gönlünce olsun Allah nasibine yar eylesin hayırlı eylesin seni.
Çok teşekkür ederim🤗
Herkese dua almak nasip olmuyor biliyor musun? Duayı insan alır bence. Yüreğinin ekmeğini yemek dedikleri bu olmalı. Bende sana çok teşekkür ederim böyle güzel yüreğin duacısı olmak nasip oldu. Kendine çok çok iyi bak olur mu?
Teşekkür ederim dualarınız size de geçer inş. :)
Aklıma geleni hemen yapmam iyice düşünürüm bu bazen günlerce sürüyor günler sonra hâlen o düşüncedeysem yaparım olur ya da olmaz..
Yeri ve zamanı uygunsa yaparım her şey bir anda yapılmaz çünkü o güzelliği bozabilirsiniz tıpkı günü gelmemiş ham meyva gibi..
3 5 saniye akil suzgecinden gecirir, mantiksizsa bile, mantikli olduguna kendimi ikna eder yaparim 🙄
duruma gore enine boyuna dusunurum. yapacagim isin sonuclarina gore degisir. hanfi kinuda akllimiza ilk gelen mesela
Bundan sonra öyle :)
On düşünüp bir uygulayacağım türden değilse tabiki.
yaparım ertelememek lazım ama arada tembel dönemlerim olmuyor değil
erteleyince isin icinden cikamiyorum o yuzden asla ertelemem
Yaparım. Yeterki kafama koyayım o an yapmam lazım. Ertelemem.
Evet bir an önce yapar kafadan o işi silerim
Genelde yapmamaya çalışırım çünkü çok deli bir insanım ve aklıma geleni yaparsam çok zararlı çıkarım
anı yasamayı sevıyorum aklıma gelenı yaparım tabı sorumlulukların etkısıyle erteledıgım seylerde ouyor maalesef
Engelleri yok edebilirsem evet, herzaman karşı çıkacak birşeyler oluyor
Normalde ertelerim çünkü önümde engeller vardır ama depremden sonra daha hızlı uygular oldum
çok fazla erteleirm
bu huyumdan nefret ediyorum
Koşullara göre değişir. Ama süreci elimden geldiğince hızlandırmaya çalışırım
ben yaparım ama bazen ailemle yapmam gereken şeyler oluyor onlarla olan şeyler sürekli ertelenio he bu gün ge yarın die en son kavga ediyorum
Ertelemeyi sevmem, anında yaparım.
Yaparım o en ne aklıma geliyosa o an yapılır😌
Mantıklı olanda o zaten, her şey zamanında olmalı
Duruma göre değişir
İmkanlar dahilindeyse evet yaparım
maalesef erteliyorum bu sıralar
Elimden geldiği kadar en hızlı şekilde yaparım
Düşün işime gelirse düşün yine düşün yap.
Aklıma geleno yaparım
Bazısını hemen bazısını erteleyerek
Sabırsız olduğum için bekleyemem hemen yaparım
Ertelediğim şeylerde var hemen yaptıklarımda 😂
Felsefe yapmayalım yaşayalım gitsin
Bazen yapmak gerek en azından öyle yapıyorum ben
Yapacağım şeye bağlı
Hemen yaparim dürtüsel bir insanim
Çok nadir ertelemek sayılmaz ama iyi düşünürüm
Beklemei sevmem, hemen halletmeliyim…
Ertelerim doğru zamanı beklerim
Yaparım spontane hareketlerim çoktur.
hemen yapmazsam, bi daha yapmam
Duruma göre yapabilirim de
Yaparım koç burcu olmanın kötü yanı 😂
Ruh hâlime göre değişir
Param olsa hemen yaparım da ama yok
Çoğunu erteliyorum maalesef, terazi burcuyum
Anlık olarak herşryi yaprım.
Olacak birşeyse yaparım
Ertelediğim oldu.
Hemen yapmam tasarlarım
Erteler uygun zamanı bekliyorum
yaparım
Ertelerim hep
GeneLde Hemen Yapmayı Severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?