Sorun ben miyim?

su ana kadar gercekte tanıdıgım herkes beni ezikledi hepsi kendini benden üstün gördü kendimi hep vasifsiz hic bisey beceremeyen biri gibi hissediyorum ya da oyle miyim belki biri bizi esit görür dedim hic öyle biri cıkmadı karsıma kendimi fazlalık gibi hissediyorum yalnızken övülüp insanların önünde ezikleniyorum sorun bende mi yoksa onlarda mı?
Sorun ben miyim?
Cevapla